Българският търговец на обувки на дребно „Дайхман търговия с обувки“ продължи растежа си и през 2016 година. Оборотът на компанията се повиши с 2,7%, достигайки 30,9 милиона лева (за сравнение през 2015: 30 милиона лева). Със своите 20 филиала в страната „Дайхман търговия с обувки“ успя да продаде 630.000 чифта обувки през годината. „Удовлетворени сме от постигнатите резултати. От девет години сме на българския пазар и сме изключително доволни от високото клиентско обслужване, което успяваме да предложим. Ще продължаваме да работим в посока на максимално задоволяване нуждите на клиентите.“, казва Владимир Владимиров, изпълнителен директор на „Дайхман търговия с обувки“.
Градивен елемент по отношение на обслужването на клиенти: „Дайхман търговия с обувки“ съвсем наскоро стартира онлайн магазин, като с тази стъпка допълни и с онлайн търговия стационарната си мрежа от обекти. „Дайхман“ бележи основно предимство с това, че освен стационарно на територията на България, цялостната колекция е налична и онлайн при това на идентични цени. Чрез специална функция в онлайн магазина клиентите могат да проверяват дали желаният от тях размер е наличен в желания филиал. Доставката и евентуалното връщане в магазин са безплатни. „Искаме през всички наши канали да предложим най-доброто за нашите клиенти по отношение на продукти, цена, обслужване. Освен това се стремим да направим преминаването между онлайн и офлайн каналите възможно най-удобна и лесна.“, пояснява Владимиров относно функционалностите на онлайн магазина.
„Дайхман търговия с обувки“ ще нарасне и стационарно през настоящата година. Един нов филиал вече отвори врати в Сливен, а още един се очаква да стартира през есента в София.
След успешната година, както стационарно, така и онлайн, групата на „Дайхман“ продължава своята офанзива.
„Дайхман търговия с обувки“ е дъщерно дружество на DEICHMANN SE – лидер в търговията с обувки на дребно в Германия и Европа. Със своето присъствие в 23 европейски страни и САЩ групата на „Дайхман“ постигна брутен оборот от 5,6 милиарда евро (нето 4,8 милиарда евро) през изминалата година. Ръстът на компанията при постоянна валута се равнява на 5,6%, като през 2016 година продадените чифтове обувки през каналите офлайн и онлайн възлизат на около 173 милиона. Към края на 2016 година в световен мащаб предприятието разполага с 3 857 филиала и осигурява работно място на 38 252 служители, като само в рамките на изминалата година бяха открити 1 000 нови работни позиции.
През 2017 година групата ще открие първите си филиали във Франция и Белгия. Освен това компанията ще разшири и мрежата си от марки, като качественият растеж остава приоритет. За настоящата година в международен мащаб групата на „Дайхман“ планира откриване на 262 нови филиала. Освен това 185 филиала предстои да бъдат реновирани. „Дайхман“ групата ще инвестира общо около 232 милиона евро в международна инфраструктура през настоящата година.
Дигиталната експанзия също продължава да се развива. Към момента групата продава продуктите си на международния пазар през 29 онлайн магазина и 4 дигитални пазара. През 2017 са планирани следващи откриванията на онлайн магазини със съответните предлагани към тях услуги.
В сезон пролет/лято 2017 „Дайхман“ стартира ново рекламно партньорство. Британската певица Ели Голдинг пусна на пазара своята първа колекция обувки съвместно с „Дайхман“, представяйки я премиерно за европейския пазар на специално събитие в Лондон. Сникъри, етно сандали, високи токчета, клиновиден ток, еспадрили и чехли – колекцията „Ели Голдинг за Дайхман“ стои стабилно под мотото „Разчупи стила си“. Шарени цветове, екстравагантни прорези, индивидуални покрития или разчупени нитове придават самоувереност на всеки стил. Специалната колекция се предлага от групата на „Дайхман“ в общо 21 европейски страни, както в стационарните филиали, така и онлайн.
Градивен елемент по отношение на обслужването на клиенти: „Дайхман търговия с обувки“ съвсем наскоро стартира онлайн магазин, като с тази стъпка допълни и с онлайн търговия стационарната си мрежа от обекти. „Дайхман“ бележи основно предимство с това, че освен стационарно на територията на България, цялостната колекция е налична и онлайн при това на идентични цени. Чрез специална функция в онлайн магазина клиентите могат да проверяват дали желаният от тях размер е наличен в желания филиал. Доставката и евентуалното връщане в магазин са безплатни. „Искаме през всички наши канали да предложим най-доброто за нашите клиенти по отношение на продукти, цена, обслужване. Освен това се стремим да направим преминаването между онлайн и офлайн каналите възможно най-удобна и лесна.“, пояснява Владимиров относно функционалностите на онлайн магазина.
„Дайхман търговия с обувки“ ще нарасне и стационарно през настоящата година. Един нов филиал вече отвори врати в Сливен, а още един се очаква да стартира през есента в София.
След успешната година, както стационарно, така и онлайн, групата на „Дайхман“ продължава своята офанзива.
„Дайхман търговия с обувки“ е дъщерно дружество на DEICHMANN SE – лидер в търговията с обувки на дребно в Германия и Европа. Със своето присъствие в 23 европейски страни и САЩ групата на „Дайхман“ постигна брутен оборот от 5,6 милиарда евро (нето 4,8 милиарда евро) през изминалата година. Ръстът на компанията при постоянна валута се равнява на 5,6%, като през 2016 година продадените чифтове обувки през каналите офлайн и онлайн възлизат на около 173 милиона. Към края на 2016 година в световен мащаб предприятието разполага с 3 857 филиала и осигурява работно място на 38 252 служители, като само в рамките на изминалата година бяха открити 1 000 нови работни позиции.
През 2017 година групата ще открие първите си филиали във Франция и Белгия. Освен това компанията ще разшири и мрежата си от марки, като качественият растеж остава приоритет. За настоящата година в международен мащаб групата на „Дайхман“ планира откриване на 262 нови филиала. Освен това 185 филиала предстои да бъдат реновирани. „Дайхман“ групата ще инвестира общо около 232 милиона евро в международна инфраструктура през настоящата година.
Дигиталната експанзия също продължава да се развива. Към момента групата продава продуктите си на международния пазар през 29 онлайн магазина и 4 дигитални пазара. През 2017 са планирани следващи откриванията на онлайн магазини със съответните предлагани към тях услуги.
В сезон пролет/лято 2017 „Дайхман“ стартира ново рекламно партньорство. Британската певица Ели Голдинг пусна на пазара своята първа колекция обувки съвместно с „Дайхман“, представяйки я премиерно за европейския пазар на специално събитие в Лондон. Сникъри, етно сандали, високи токчета, клиновиден ток, еспадрили и чехли – колекцията „Ели Голдинг за Дайхман“ стои стабилно под мотото „Разчупи стила си“. Шарени цветове, екстравагантни прорези, индивидуални покрития или разчупени нитове придават самоувереност на всеки стил. Специалната колекция се предлага от групата на „Дайхман“ в общо 21 европейски страни, както в стационарните филиали, така и онлайн.