Устойчиви проекти на DEVIN получиха отличия в три категории на годишните награди на b2b Media

DEVIN грабна три призови награди в деветото издание на годишния конкурс b2b Media Annual Awards 2023, който отличава компаниите в сферата на корпоративната социална отговорност, иновативността и устойчивото поведение.

Лидерът на пазара на минерална и изворна вода заслужено спечели първо място в категория „Социално-отговорна кампания“ за сертифицирането си като B Corp™ и усилията, които полага, за да подпомага трансформацията на бизнеса в сила за добро. Сертификатът B Corp™ е най-високото отличие в света за компаниите, които следват пътя на устойчивост и отговорност към света, а движението B Corp™ (Benefit Corporation) следва мисията да променя начина, по който бизнесът взаимодейства с обществото и околната среда, за да води тенденциите към постоянно устойчиво мислене и поведение.

„B Corp™ ни дава възможност истински да се свързваме с хора, с които мислим еднакво и споделяме едни и същи ценности и вярването, че ние, тук и сега, можем да направим разлика. Благодарни сме на b2b Media за високото отличие, защото то ни помага да изпълним част от мисията си като корпорация за добро – а именно да споделяме своя опит и да популяризираме тази световна общност, нейните принципи и критерии за оценка. И така да вдъхновим и насърчим други български компании да поемат по този път“, сподели Петя Манастирска, мениджър „Устойчиво развитие и качество“ в „Девин“ ЕАД.

Второто отличие DEVIN получи в категория „Образователна идея“ за съвместна инициатива с Българско движение „Син флаг“ за мащабно въвеждане на екообразованието в българските училища под надслов „Влез в зеления кръг“. Инициативата е подчинена на мисията да изгради най-голямата мрежа от „Екоучилища“ на Балканите и се разгръща с подкрепата на МОН и МОСВ.

Устойчиви проекти на DEVIN получиха отличия в три категории на годишните награди на b2b Media

„Инициативата „Влез в зеления кръг“ ще продължи и през новата учебна година. Основната ѝ цел е разширяване на Програма „Екоучилища“ в България и налагането ѝ като основа за устойчиво развитие в училищата. Нашият зелен кръг е отворен за всички. В него са добре дошли всички деца, които носят българската природа в сърцето си и милеят за околната среда, както и всички възрастни, на които не е безразлично какво бъдеще завещават на децата си,“ каза Рени Ананиева, бранд мениджър DEVIN Изворна, при получаването на наградата.

Юбилейната инициатива „30 години DEVIN – Доверие във всяка капка“ бе наградена в категория „Кампания с кауза“. През 2022 г., по повод своя 30-годишен юбилей, DEVIN подпомогна реставрацията на 30 обществени чешми с минерална и изворна вода в цяла България в партньорство с Националното сдружение на общините с грижа за опазване на природата и традициите и връзката им с местните общности.

„Приемаме доверието, което потребителите имат в нас вече 30 години, като голяма отговорност. Вярваме, че е наш дълг да върнем на природата и обществото онова, което ни дават, като възраждаме традициите, показваме уважение към бъдещето и възпитаваме чрез личен пример. Благодарение на инициативата „30 години DEVIN – Доверие във всяка капка“ успяхме да възстановим една забравена традиция, но и да съхраним чешмите за обществено ползване за идните поколения“, сподели Рени Ананиева.

Конкурсът b2b Media Annual Awards вече девет години отличава най-добрите и устойчиви на трудности компании, техните иновативни програми, проекти и стратегии, както и усилията, които полагат в грижа за обществото и служителите си.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...