Лидерът на пазара на минерална и изворна вода в България „Девин“ ЕАД даде старт на най-новата си инициатива – VEDRI.BG. Платформата ще предоставя разнообразно и персонализирано съдържание по важните за потребителите теми, ще им предоставя възможности да получават съвети от експерти, да се сприятеляват и общуват с хора със сходни интереси, да споделят своите преживявания и опит, да се присъединят към вдъхновяващи каузи, както и да участват в различни събития.
„Направихме задълбочени проучвания, които показаха, че нашите потребители имат нужда от място в интернет пространството, където да откриват бързо и лесно информацията, която ги вълнува. Затова разработихме платформата VEDRI.BG, която е уникална за България. Потребителите ще получават персонализирана информация, съобразена с техните интереси и нужди. Този подход е важен, защото така времето, което пестят от търсене на нужната информация, нашите потребители могат да прекарат със семейството и приятелите си“, посочва Славица Аджич, маркетинг директор на „Девин“ ЕАД. „С помощта на VEDRI.BG ще можем да общуваме с потребителите ежедневно и да отговаряме на техните нужди своевременно. Чрез нея ще свържем потребителите с експертите, които могат да отговорят на техните въпроси или колебания и ще ги обединим около общи каузи и събития, които ги вълнуват“.
Идеята зад инициативата на „Девин“ ЕАД е да създаде онлайн пространство, където хората могат да се вдъхновяват, да си помагат и да споделят позитивни емоции и преживявания. С други думи, платформа, създадена за хората и ведрата страна на живота. Платформата VEDRI.BG предлага пет тематични общности, които събират потребители със сходни интереси като екоентусиасти, млади родители, пътешественици, любители на спорта и тези, които избират да живеят здравословно. Новата платформа се вписва в стратегията за корпоративна социална отговорност под мотото „Извор на промяна 2025“, която „Девин“ ЕАД следва като част от европейската група Spadel. Основната цел на Spadel по тази програма е да се трансформира от компания с положително въздействие в такава, която създава добро бъдеще, основано на четири основни стълба – зелено, чисто, локално и заедно. Новата платформа на „Девин“ ЕАД VEDRI.BG е важна стъпка по четвъртия стълб на стратегията – заедно, която има за цел да обедини хората в общности и ведно с природата.
„Направихме задълбочени проучвания, които показаха, че нашите потребители имат нужда от място в интернет пространството, където да откриват бързо и лесно информацията, която ги вълнува. Затова разработихме платформата VEDRI.BG, която е уникална за България. Потребителите ще получават персонализирана информация, съобразена с техните интереси и нужди. Този подход е важен, защото така времето, което пестят от търсене на нужната информация, нашите потребители могат да прекарат със семейството и приятелите си“, посочва Славица Аджич, маркетинг директор на „Девин“ ЕАД. „С помощта на VEDRI.BG ще можем да общуваме с потребителите ежедневно и да отговаряме на техните нужди своевременно. Чрез нея ще свържем потребителите с експертите, които могат да отговорят на техните въпроси или колебания и ще ги обединим около общи каузи и събития, които ги вълнуват“.
Идеята зад инициативата на „Девин“ ЕАД е да създаде онлайн пространство, където хората могат да се вдъхновяват, да си помагат и да споделят позитивни емоции и преживявания. С други думи, платформа, създадена за хората и ведрата страна на живота. Платформата VEDRI.BG предлага пет тематични общности, които събират потребители със сходни интереси като екоентусиасти, млади родители, пътешественици, любители на спорта и тези, които избират да живеят здравословно. Новата платформа се вписва в стратегията за корпоративна социална отговорност под мотото „Извор на промяна 2025“, която „Девин“ ЕАД следва като част от европейската група Spadel. Основната цел на Spadel по тази програма е да се трансформира от компания с положително въздействие в такава, която създава добро бъдеще, основано на четири основни стълба – зелено, чисто, локално и заедно. Новата платформа на „Девин“ ЕАД VEDRI.BG е важна стъпка по четвъртия стълб на стратегията – заедно, която има за цел да обедини хората в общности и ведно с природата.