ЗК „УНИКА“ АД  въведе три точки за огледи с удължено работно време в гр. София заради щетите от градушката Застрахователна компания „УНИКА“ АД  въведе удължено работно време до 19:00 ч. на Центъра за огледи на ул. „Самоков" №60, гр. София до петък (11.07.2014 г.) включително. Откриват се още две извънредни точки за огледи в офисите на УНИКА , намиращи се на ул. „Юнак" № 11-13 и на ул. „Искър" №8 в София, които ще работят също с удължено работно време до 19:00 часа до края на тази седмица.

Срокът за деклариране на претенциите към ЗК „УНИКА“ АД, които са вследствие на градушката в град София се удължава до края на месец юли т.г. За тези претенции „УНИКА“ АД  няма да изисква документ от Националния Институт по Метеорология и Хидрология.

На националния номер за клиенти на УНИКА  0700 111 50 може да се получи пълна информация и съдействие за регистриране на претенции за обезщетения. Клиентите могат да регистрират претенция най-бързо като попълнят онлайн форма за уведомление на сайта на компанията в секция „Обслужване“, на следния линк: www.uniqa.bg/home/03_service/03_claims/

Претенции по застраховки за недвижимо имущество, свързани с повредени стъклопакети ще бъдат обработвани експресно срещу предоставяне на снимки и описание на увреждането.
Обаждайки се на тел. 0700 111 50, клиентите със застраховки  „У Дома и Щастлив“, „Бизнес План“ или „Бизнес План Компакт“ могат да се възползват и от услугата за експресно одобрение по телефона и изплащане на обезщетението в рамките на 24 часа от регистрирането на претенцията, когато претенциите отговарят на зададени критерии и са в размер до 1000 лева.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...