Актьорът Бойко Кръстанов е първият потребител, станал клиент на ОББ, изцяло през мобилното банкиране ОББ МобайлИзцяло дигитализираното решение за физически лица съкращава времето да станеш клиент на банката до 15 мин.

Дигиталните клиенти на ОББ могат да кандидатстват за кредит до 35 000 лв., без да посещават банков клон

Обединена българска банка, част от белгийската банково-застрахователна група КВС, предоставя още едно дигитално улеснение за физически лица. От днес всяко физическо лице, пожелало да стане клиент на ОББ, може да извърши процеса напълно дистанционно – през мобилното банкиране ОББ Мобайл.

Потребителите трябва само да изтеглят мобилното приложение на банката ОББ Мобайл и да следват посочените там стъпки – да попълнят основните си данни, да изтеглят приложението за идентификация Evrotrust, в което е необходимо да се идентифицират, да попълнят допълнителните данни в мобилното приложение на банката и финално да потвърдят генерираните документи на ОББ в мобилното приложение на Evrotrust. Целият процес може да бъде извършен за 15 мин. по всяко време на денонощието и отвсякъде.

Веднага след това те стават пълноправни клиенти на ОББ и могат да се възползват от десетките предимства на потребителите на ОББ и ОББ Мобайл, сред които: кандидатстване за потребителски креди до 35 000 лв.; онлайн разплащания в лева и валути с пръстов отпечатък за по-голяма сигурност (или лицево разпознаване) между свои сметки, към трети лица, към бюджета; следене на баланс и движения, филтриране по собствени критерии; заявяване на дебитна карта и кредитна карта; откриване на депозит; блокиране и активиране на карти в реално време; разсрочване на покупки с кредитна карта на 3, 6, 9 и 12 вноски; регистриране и безплатно плащане на битови сметки; предварително одобрен потребителски кредит мОББи като постоянна оферта на разположение при нужда; сключване на застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“.

В леснотата на процеса първи се убеди Бойко Кръстанов, актьор в „Малък градски театър зад канала“, който беше и своеобразен домакин на събитието по представянето на изцяло дигитализирания процес.

Преди 3 месеца COVID-19 ни „хвърли“ в бъдещето. Оказахме се в непозната ситуация, за която се готвехме от години, а трябваше да реализираме за дни. През всичките тези години говорихме за дигиталното бъдеще и дистанционното обслужване, но не го прилагахме на практика. Дигиталното бъдеще не беше истински тествано. Днес имаш възможност да станеш клиент на ОББ веднага, без да влезеш в неин клон никога. Голямата физическа бариера за възрастните хора и голямата психическа бариера за младото поколение да посетят клон на банка, за да ползват нейните услуги, е премахната. Днес говорим не за бъдещето, а за настоящето.“, коментира новия процес Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ.

Нашата амбиция е до 2 години да предлагаме изцяло дигитално през мобилното банкиране всички основни банкови и застрахователни продукти“, допълни Татяна Иванова, изпълнителен директор „Маркетинг и дистрибуция – Банкиране на дребно“ в ОББ.

За да станат клиенти на ОББ изцяло дигитално и за първи път изцяло през телефона с ОББ Мобайл потребителите трябва да само да изтеглят мобилните приложения ОББ Мобайл и Evrotrust, налични в Google Play и App Store.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...