GENERALI отбеляза 14 години на българския застрахователен пазар на годишна онлайн среща със своите служители. Компанията заема една от водещите позиции в областта на застраховките „Злополука“, Здравно застраховане и продуктите за земеделски производители. Очакванията са въпреки пандемията Дружеството да завърши 2020 г. с много добро представяне и да запази второто място на пазара по печалба.
В настоящата ситуация приоритет на застрахователната компания е опазването на здравето на служителите и трансформацията на работните процеси, така че пандемията да не влияе на оперативната дейност и обслужването на клиентите. В краткосрочен план, фокус на GENERALI ще са няколко ключови проекта, свързани с дигиталната трансформация на бизнеса. Сред тях е omnichannel портала My Generali, който е насочен към самообслужване на клиентите, онлайн продажбите и обслужването на застраховки. В допълнение компанията разработва и специално приложение за извършване на огледи, което ще бъде в помощ на служителите от ликвидация, наред с установяването на безхартиени процеси и електронно подписване на полици.
„Ситуацията, в която се намираме, ни постави пред множество предизвикателства. Все повече хора търсят сигурност за себе си и близките си, а екипът на GENERALI е винаги насреща при избора на сигурен партньор, в сферата на застраховането. Ние сме горди с постигнатите резултати и ще работим усилено върху бъдещите проекти, свързани с дигиталната трансформация на компанията и изцяло безхартиени процеси на работа“, каза Жанета Джамбазка, Изпълнителен Директор и член на Управителния съвет на Дженерали Застраховане АД.
„Горди сме, че Дженерали принадлежи към групата на международните застрахователи, опериращи и тук, в България. За нас е съществено важен фактът, че местната стратегия за развитие отразява множество иновативни функции и инструменти, които затвърждават ангажимента на компанията и нейните мисия и ценности. Ще продължаваме да работим заедно за трансформацията на нашите бизнес модели, за да се адаптираме към динамичните промени и да предлагаме все по-квалифицирани услуги на клиентите си“, сподели Юри Копач, Изпълнителен Директор и член на Управителния съвет на Дженерали Застраховане АД.
„Дигиталната трансформация е един от основните стълбове на стратегия 2021 на група Generali, затова всички наши проекти са изключително амбициозни и имат за цел да предоставят нови и модерни дигитални средства за продажба на застраховки, както за директните ни клиенти, така и за нашите продавачи и посредници. Основната ни цел е да направим процесите си бързи, лесни и ефективни, за да се превърнем в Партньор за цял живот на своите клиенти “, каза Радослав Димитров, Изпълнителен Директор и член на Управителния съвет на „Дженерали Застраховане“ АД.
В годината, в която Дженерали Застраховане АД отбелязва своята 14 годишнина на българския пазар, компанията стартира и дългосрочна кампания за корпоративна социална отговорност. Инициативата „The Human Safety Net“ цели да създаде мрежа от хора и бизнеси, които ще подпомогнат предоставянето на ефективни социални услуги на деца и семейства в България и ще осигурят хармонично ранно детско развитие. У нас проектът се осъществява съвместно с Фондация "За нашите деца“.
В настоящата ситуация приоритет на застрахователната компания е опазването на здравето на служителите и трансформацията на работните процеси, така че пандемията да не влияе на оперативната дейност и обслужването на клиентите. В краткосрочен план, фокус на GENERALI ще са няколко ключови проекта, свързани с дигиталната трансформация на бизнеса. Сред тях е omnichannel портала My Generali, който е насочен към самообслужване на клиентите, онлайн продажбите и обслужването на застраховки. В допълнение компанията разработва и специално приложение за извършване на огледи, което ще бъде в помощ на служителите от ликвидация, наред с установяването на безхартиени процеси и електронно подписване на полици.
„Ситуацията, в която се намираме, ни постави пред множество предизвикателства. Все повече хора търсят сигурност за себе си и близките си, а екипът на GENERALI е винаги насреща при избора на сигурен партньор, в сферата на застраховането. Ние сме горди с постигнатите резултати и ще работим усилено върху бъдещите проекти, свързани с дигиталната трансформация на компанията и изцяло безхартиени процеси на работа“, каза Жанета Джамбазка, Изпълнителен Директор и член на Управителния съвет на Дженерали Застраховане АД.
„Горди сме, че Дженерали принадлежи към групата на международните застрахователи, опериращи и тук, в България. За нас е съществено важен фактът, че местната стратегия за развитие отразява множество иновативни функции и инструменти, които затвърждават ангажимента на компанията и нейните мисия и ценности. Ще продължаваме да работим заедно за трансформацията на нашите бизнес модели, за да се адаптираме към динамичните промени и да предлагаме все по-квалифицирани услуги на клиентите си“, сподели Юри Копач, Изпълнителен Директор и член на Управителния съвет на Дженерали Застраховане АД.
„Дигиталната трансформация е един от основните стълбове на стратегия 2021 на група Generali, затова всички наши проекти са изключително амбициозни и имат за цел да предоставят нови и модерни дигитални средства за продажба на застраховки, както за директните ни клиенти, така и за нашите продавачи и посредници. Основната ни цел е да направим процесите си бързи, лесни и ефективни, за да се превърнем в Партньор за цял живот на своите клиенти “, каза Радослав Димитров, Изпълнителен Директор и член на Управителния съвет на „Дженерали Застраховане“ АД.
В годината, в която Дженерали Застраховане АД отбелязва своята 14 годишнина на българския пазар, компанията стартира и дългосрочна кампания за корпоративна социална отговорност. Инициативата „The Human Safety Net“ цели да създаде мрежа от хора и бизнеси, които ще подпомогнат предоставянето на ефективни социални услуги на деца и семейства в България и ще осигурят хармонично ранно детско развитие. У нас проектът се осъществява съвместно с Фондация "За нашите деца“.