Мобилното банкиране на ОББ с нов дизайн стандарт и достъп до още повече услуги

Пенсионните партиди на ОББ Пенсионно осигуряване вече се достъпват и през ОББ Мобайл

Следвайки стратегията си за ускорена дигитализация, Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, лансира революционни подобрения и нови функционалности в последната версия на мобилното си банкиране ОББ Мобайл. Сред тях са възможността за сигурен достъп до онлайн платформата на ОББ Пенсионно осигуряване директно през ОББ Мобайл, тъмна тема с възможност за цветови настройки на екрана (dark mode), както и преминаване на приложението към дизайн стандартите на КВС Груп.

С прекия достъп от ОББ Мобайл до онлайн платформата на ОББ Пенсионно осигуряване клиентите имат възможност да следят натрупаните средства по своите пенсионни партиди и да достъпват всички онлайн услуги на дружеството. Те могат да виждат информация за всички видове фондове, в които участват, договорите, броя дялове, които притежават, тяхната стойност и акумулираната доходност.

Достъпът дава възможност на потребителите да видят и движенията по всеки един договор. В отделна секция потребителите могат да се запознаят и с актуалните предложения от партньорите на ОББ Пенсионно осигуряване. Новата функционалност в ОББ Мобайл може да се ползва от всички клиенти на пенсионната компания, които имат регистрация за достъп до онлайн платформа на ОББ Пенсионно осигуряване, без да е задължително да са клиенти със сметка в ОББ.

Друга интересна функционалност е тъмната тема на ОББ Мобайл, с която потребителите вече могат да променят цветовата схема на приложението. Тази функционалност е предпочитана и щадяща зрението при използване на приложението в тъмната част на денонощието. Режимът може да се смени на тъмен лесно, от меню „Настройки“.
С лансирането на последната си версия мобилното приложение се представя на потребителите и с нов стандарт, който е изцяло по KDL (KBC Design Language). ОББ Мобайл e и първото мобилно приложение в международните пазари на Групата, което е приело изцяло този дизайн. Съдържа компоненти, които са в крак с последните световни тенденции в дигиталното клиентско преживяване и е необходима предпоставка за предстоящия редизайн на ОББ Мобайл, който ще предложи много по-лесна и интуитивна навигация в приложението.

Заедно с дигиталния асистент Кейт, който вече помага в над 80 клиентски сценария, както и с достъпа до редица банкови, застрахователни, инвестиционни и пенсионноосигурителни продукти и услуги, ОББ Мобайл се превръща в ракетата-носител на дигиталната трансформация на модела на банково обслужване и е поредното доказателство, че ОББ издига своите банково-застрахователни услуги и клиентско изживяване на едно ново ниво.

ОББ Мобайл е в Google Play, Apple Store и Huawei App Gallery, а дигиталният онбординг за нови клиенти е лесен, бърз и само в няколко стъпки.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...