ОББ изостря вниманието на потребителите към киберсигурността

Дигиталната трансформация на бизнеса и институциите все повече набира скорост. Неминуемо с това расте и броят на кибератаките, а финансовите измами в интернет и кражба на виртуална самоличност стават все по-заблуждаващи и професионално подготвяни. Обединена българска банка (ОББ), част от най-голямата финансова група у нас – KBC Group, напомня, че никога не изисква от клиентите си да предоставят онлайн лични данни като парола, имена, ЕГН, адрес, телефон и наличност по сметки. Потребителите трябва да бъдат бдителни и да проверяват пълното изписване на адресите на сайтове, към които биват насочени чрез линкове в имейли или SMS-и.


През октомври – Европейския месец на киберсигурността, ОББ реализира информационна кампания с цел да повиши дигиталната култура на ползвателите на онлайн финансови услуги, както и за да насочи вниманието към потенциални кибератаки и фишинг съобщения. Банката развива специализирана платформа за информираност по въпросите на онлайн сигурността – CyberStudy (https://cyberstudy.ubb.bg). Сайтът има за цел да даде полезна, подробна и практична информация със съвети за интернет безопасност на широката аудитория. Най-честите рискове от кибер измами и как клиентите да се предпазят от тях са описани на достъпен език. Специализираното съдържание е представено под формата на видеа и статии и предоставя възможност на потребителите да придобият по-висока дигитална култура. Експертите от банката регулярно обогатяват с ново и актуално съдържание.

Вижте още:

Украинската Опера и Балет поставя “Дон Кихот” в София, Пловдив и Варна. Вечният роман на Сервантес ще оживее пред нас чрез красиви танци, поставяйки сякаш един от най -...

Тази помощ не само ускорява местната модернизация, но ще помогне на България да следва тенденциите на световния пазар и да обезпечи продоволствената си сигурност, прилагайки...

Институтът за развитие на публичната среда съвместно с Фондация „The Convo“ стартира кампания „България, ти имаш суперглас”, за да прикани хората да...