Новата програма ще замени съществуващата не само визуално, но и концептуално и ще предлага на клиентите директни отстъпки при партньорите по програмата
UWIN е обновената програма за лоялност на ОББ, част от KBC Груп, която вече събира клиентите на банката и включените в програмата партньори на едно място в специалното мобилно приложение. То дава възможност на потребителите му бързо и лесно да се запознаят и възползват от предоставяните отстъпки и промоционални оферти в над 500 партньорски обекта.
Предложенията са разделени в различни категории - пътуване, спорт, за детето, книги и офис стоки, за автомобила, заведения, мода и други. На разположение на потребителите е и специална интерактивна карта, чрез която могат да откриват най-близките и удобни обекти, които предлагат отстъпки и промоции. Достатъчно е да регистрират една карта, издадена от ОББ, която служи за идентификация, след което могат да използват всички останали карти, издадени от ОББ.
„Тази обновена версия на лоялната ни програма идва като продължение на отговорността, която имаме към нашите дългогодишни индивидуални клиенти - oт една страна непрестанно да подобряваме продуктите, които използват, а от друга - да ги мотивираме като им предоставяме отстъпки, бонуси и намаления при участниците в програмата за лоялност UWIN - също партньори на ОББ.“, коментира обновената програма на клиенти Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България.
Потребителите на UWIN могат да се възползват от отстъпки и промоционални оферти всеки път, когато пазаруват със своята дебитна или кредитна карта от ОББ в търговските обекти на партньори по програмата. Отстъпката се получава в момента на плащане. В допълнение клиентите могат още да участват в игри с награди и да се възползват от индивидуални оферти, създадени специално за тях.
UWIN е обновената програма за лоялност на ОББ, част от KBC Груп, която вече събира клиентите на банката и включените в програмата партньори на едно място в специалното мобилно приложение. То дава възможност на потребителите му бързо и лесно да се запознаят и възползват от предоставяните отстъпки и промоционални оферти в над 500 партньорски обекта.
Предложенията са разделени в различни категории - пътуване, спорт, за детето, книги и офис стоки, за автомобила, заведения, мода и други. На разположение на потребителите е и специална интерактивна карта, чрез която могат да откриват най-близките и удобни обекти, които предлагат отстъпки и промоции. Достатъчно е да регистрират една карта, издадена от ОББ, която служи за идентификация, след което могат да използват всички останали карти, издадени от ОББ.
„Тази обновена версия на лоялната ни програма идва като продължение на отговорността, която имаме към нашите дългогодишни индивидуални клиенти - oт една страна непрестанно да подобряваме продуктите, които използват, а от друга - да ги мотивираме като им предоставяме отстъпки, бонуси и намаления при участниците в програмата за лоялност UWIN - също партньори на ОББ.“, коментира обновената програма на клиенти Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България.
Потребителите на UWIN могат да се възползват от отстъпки и промоционални оферти всеки път, когато пазаруват със своята дебитна или кредитна карта от ОББ в търговските обекти на партньори по програмата. Отстъпката се получава в момента на плащане. В допълнение клиентите могат още да участват в игри с награди и да се възползват от индивидуални оферти, създадени специално за тях.