Без такса кредитна оценка при електронно подписване на документите
В улеснение на своите клиенти ОББ, част от КВС Груп, представя изцяло дистанционен процес за кандидатстване, подписване и усвояване на потребителски кредити. От комфорта на дома, без нуждата от посещение на клон, клиентите вече могат да получат желаната сума за осъществяване на своите планове.
Потребителският кредит с изцяло дистанционен процес идва и без такса кредитна оценка при електронно подписване на документите. ОББ приема подписване на договори от разстояние само чрез определените от банката сигурна електронна среда и квалифициран електронен подпис (КЕП).
Потребителските кредити могат да бъдат в размер от 500 до 55 000 лв., като съществува възможност и за кандидатстване за кредити до 70 000 лв.
Потребителски кредит изцяло дистанционно може да се заяви бързо и лесно с няколко клика и чрез мобилната апликация ОББ Мобайл, през сайта на банката или чрез видео среща с консултант на банката. В случай че потребителят все още не е клиент на ОББ и ОББ Мобайл, отново изцяло дистанционно и при максимално улеснен процес, без необходимост от посещение на банков клон, той може да стане клиент за пръв път изцяло дигитално и да усвои одобрената сума по кредита.
В улеснение на своите клиенти ОББ, част от КВС Груп, представя изцяло дистанционен процес за кандидатстване, подписване и усвояване на потребителски кредити. От комфорта на дома, без нуждата от посещение на клон, клиентите вече могат да получат желаната сума за осъществяване на своите планове.
Потребителският кредит с изцяло дистанционен процес идва и без такса кредитна оценка при електронно подписване на документите. ОББ приема подписване на договори от разстояние само чрез определените от банката сигурна електронна среда и квалифициран електронен подпис (КЕП).
Потребителските кредити могат да бъдат в размер от 500 до 55 000 лв., като съществува възможност и за кандидатстване за кредити до 70 000 лв.
Потребителски кредит изцяло дистанционно може да се заяви бързо и лесно с няколко клика и чрез мобилната апликация ОББ Мобайл, през сайта на банката или чрез видео среща с консултант на банката. В случай че потребителят все още не е клиент на ОББ и ОББ Мобайл, отново изцяло дистанционно и при максимално улеснен процес, без необходимост от посещение на банков клон, той може да стане клиент за пръв път изцяло дигитално и да усвои одобрената сума по кредита.
„Осъзнаваме отговорността си в променящата се среда, която изисква от нас да предоставяме нови и разнообразни дигитални решения на клиентите си. В последните месеци изпълнихме дигиталното измерение на продуктите ни с много повече съдържание и полезност. Потребителските кредити остават сред най-често ползваните банкови услуги и именно затова се постарахме да предоставим максимално улеснен и изцяло дистанционен процес - от кандидатстване до усвояване. Многобройните дигитални канали за взаимодействие, които сме създали, са новите точки на контакт между нас и клиентите ни и с особено внимание следим използването им и инвестираме в тяхното развитие.“, коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България.