ОББ вече с потребителски кредит през приложението ОББ МобайлКлиентите на банката вече могат да заявят потребителски кредит напълно дистанционно с фиксирана лихва и с одобрение до минути
 
През април в унисон със стратегията си за ускореното дигитализиране на основни банкови и застрахователни процеси Обединена българска банка (ОББ) разширява портфолиото си от услуги като вече предоставя възможност на своите клиенти да кандидатстват за потребителски кредит напълно дигитално през мобилното приложение ОББ Мобайл. Максималната сума е в размер до 20 000 лв. и с фиксирана лихва, а в допълнение клиентите кандидатстват без такса за разглеждане на документи.

Исканията се разглеждат на момента, а потребителите получават незабавен отговор, като при одобрение усвояват средствата по сметката си за минути след подписване на договор. Чрез приложението всеки, който има нужда от финансиране, може да кандидатства за потребителски кредит от удобството на своя дом, дори и в почивните за банката дни.

Паралелно през април стартира и друга нова функционалност в ОББ Мобайл – пуш нотификации. Чрез нея ОББ поставя в центъра клиентското преживяване в дигитална среда, предлагайки персонализирана маркетингова комуникация, базирана на специални събития или моменти, свързани с поведението на потребителя при използване на дадена функционалност в ОББ Мобайл. Изпращането на пуш нотификации е изцяло съобразено с изискванията на GDPR.

„През изминалата година представихме на пазара възможността да станеш клиент на ОББ изцяло през мобилното приложение, без да посещаваш банков клон. Сега надграждаме процеса като представяме и изцяло дигитално решение за взимане на потребителски кредит, отново изцяло през ОББ Мобайл. Такива са очакванията на все повече наши клиенти – достъп до банкови и застрахователни услуги дистанционно, през техните устройства, от комфорта на мястото, на което се намират.“, коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България. „Нямам съмнение, че този нов начин на банкиране оформя бъдещото отношение на клиентите към нас и те няма спрат да стават все по-взискателни към иновативните ни дигитални услуги.“, каза в заключение Петър Андронов.  

С представянето на тези функционалности ОББ лансира за първи път и новата си комуникационна платформа „Отряд за бързо банкиране“. Платформата представя дигиталните и иновативни продукти и услуги на банката като централна роля в нея напълно естествено намира мобилното банкиране ОББ Мобайл. „Отрядът за бързо банкиране“ е съставен от петима чаровни тайни агенти, които пресъздават по метафоричен и художествен начин онези скрити за потребителя дигитални процеси, които протичат в ОББ Мобайл, за да могат клиентите да банкират лесно, бързо и сигурно.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...