Пощенска банка и Vivacom със специално партньорство във връзка с услугата „Smart POS by Postbank“

Vivacom и Пощенска банка обединяват усилията си в специално партньорство, насочено към представяне и популяризиране на мобилното приложение „Smart POS by Postbank“ на Пощенска банка, предназначено да улесни дигиталните плащания за малкия бизнес в България. Това партньорство има за цел да даде възможност на малки и средни предприятия, работещи в търговската сфера и приемащи плащания, да преминат към безконтактни разплащания.

Услугата „Smart POS by Postbank“ е мобилно приложение, което превръща мобилния телефон в ПОС терминал. Софтуерът дава възможност да се приемат лесно и удобно плащания с карти Mastercard и Visa, включително дигитализирани карти, директно на мобилен смартфон, като по този начин елиминира нуждата от закупуване, инсталиране и поддръжка на допълнително ПОС устройство. Smart POS предлага удобен за потребителя интерфейс и функции, които правят цифровите плащания достъпни за всички. За да се гарантира високо ниво на сигурност и бързина при всяка трансакция се прилага технологията, използвана при EMV чип картите. Това позволява лесно, удобно и надеждно клиентите да управляват своя бизнес – навсякъде и по всяко време.


Настоящата кампания за „Smart POS by Postbank“ се реализира с подкрепата на картовите организации, благодарение и на международния опит на Mastercard, като лидер в технологичните решения за картови разплащания и подпомагането на дигитализацията и конкурентоспособността на малкия бизнес в България, което е част от стратегията на компанията да включи 50 милиона малки и средни предприятия по света в цифровата икономика до 2025 година.

„Smart POS by Postbank“ работи с всички смартфони, които имат вградена NFC технология и операционна система Android и са част от портфолиото на Vivacom. През 2023 година телекомът представи първия достъпен Vivacom 5G смартфон, който на атрактивна цена предоставя на потребителите всички услуги на едно място, които са им нужни за едно страхотно 5G изживяване, включително NFC функционалност, позволяваща дигитални разплащания. Всички бизнес клиенти на Vivacom може да се свържат с търговския си представил за повече информация.

„От Vivacom вярваме, че мобилното приложение „Smart POS by Postbank“ на Пощенска банка ще даде възможност на местните предприемачи да са по-ефективни, като им предостави инструментите, от които се нуждаят, за да приемат лесно и бързо дигиталните плащания. Vivacom работи целенасочено за развитието и подпомагането на малкия и среден бизнес. За четвърти път в рамките на 2 години ние провеждаме кампанията „Бизнес Великани“, в която разработваме цялостни телеком оферти и решения, предназначени за този сегмент от клиенти“, споделя Мартина Кръстева, старши мениджър „Продукти и услуги“ във Vivacom.

„Ние бяхме първата банка в България, която чрез „Smart POS by Postbank“ предложи лесно и удобно решение за безконтактни разплащания на всеки търговец. Иновативната услуга допринася за ефективното развитие, както на микро и малки търговци, така и на големи компании, които управляват бизнеса си „в движение“. Със „Smart POS by Postbank” се спестяват разходи за инсталиране и поддръжка на ПОС терминали. Избягват се и рискове от повреда на тези устройства и свързаната с това временна невъзможност за осъществяване на безконтактни плащания. Като лидер в своя сектор вярваме, че съвместната ни работа с водещ бранд като Vivacom е логична стъпка към едно успешно партньорство“, посочват от Пощенска банка.

Партньорството между Vivacom и Пощенска банка ще донесе ново удобство и ефективност за малкия бизнес, като популяризира и направи дигиталните плащания още по-достъпни и лесни за ползване. Чрез използването на мобилното приложение „Smart POS by Postbank“ търговците могат да станат по-конкурентоспособни в един все по-дигитален свят.

За повече информация относно „Smart POS by Postbank“ и как може да бъде от полза за Вашия малък бизнес, моля посетете сайта: https://www.postbank.bg/Malak-biznes/Upravlenie-na-sredstva/Razplaschaniya/POS-terminali-za-targovtsi#tab2.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...