Пощенска банка откри своите уникални Premium Banking центровеВисок стандарт на обслужване в елитна конфиденциална среда за клиентите на финансовата институция

Специализираните центрове Premium Banking на Пощенска банка посрещнаха своите ексклузивни клиенти с луксозна обстановка и модерен високотехнологичен дизайн през миналата седмица. В изпълнение на дългосрочната стратегия на финансовата институция за цялостно обновяване на клоновата ѝ мрежа и със специално отношение към клиентите от Premium Banking сегмента специализираните центрове осигуряват комфорт и конфиденциалност, в съчетание с безкомпромисни стандарти на обслужване за своите Premium клиенти. Дизайнерското оформление на просторните и елегантни работни пространства създава неповторима атмосфера на качество и стил, а внимателно подбраните дискретни меки тонове повишават усещането за уют на клиентите от високия сегмент. Насладете се на срещата между изключителния стил и безкомпромисните стандарти на обслужване тук.

Концептуалното решение за интериора в специализираните обновени центрове развива линията на вече съществуващите дигитални високотехнологични офиси на Пощенска банка, като имплементира допълнителни иновативни елементи, които въздействат пълноценно и вдъхновяващо върху всички сетива. По този начин клиентите от Premium сегмента могат да банкират в максимално дискретна обстановка и да се възползват от безкомпромисния стандарт на обслужване в елитна конфиденциална атмосфера.

Същевременно Пощенска банка вече дава възможност на своите клиенти, които ползват услугата Premium banking, да провеждат и видео срещи със своя личен банкер. Чрез иновативното дигитално решение те получават същото висококачествено и персонално обслужване, атрактивни отстъпки по продукти и услуги от богатото портфолио на банката, както и могат да кандидатстват за кредитен продукт.

„В нашата банка предлагаме внимателно сегментирани продукти, прецизно насочени към конкретните нужди на клиентите ни. Стремежът ни е да бъдем максимално близо до тях и да им предоставяме отлично обслужване, както в специализираните ни офиси, така и онлайн. Убедени сме, че новата услуга за видео среща, която предлагат нашите експерти от специализираните ни центрове за Premium Banking в цялата страна, ще е допълнително удобство за клиентите ни, ще им спести ценно време и ще улесни ежедневието им, като едновременно с това те ще могат да разчитат на същото персонално отношение, което получават в клоновете ни. И след консултация ще могат да се възползват от точните финансови решения за тях, за да реализират плановете си, без да ги отлагат във времето“, коментират от Пощенска банка.

Пощенска банка откри своите уникални Premium Banking центрове

Новата услуга е достъпна за всички физически лица, които попадат в сегмент Premium banking, ползващи Пакетна програма „Premium“ или „Premium Extra“ от Пощенска банка. По време на видео консултациите те ще могат да потърсят препоръка за условията по потребителски, жилищен кредит, кредитни карти, овърдрафт или директно да кандидатстват за тях. Клиентите ще имат достъп и до допълнителна информация за различни пакетни програми, депозитни и спестовни продукти, инвестиции във взаимни фондове, застрахователни продукти и пакети, предлагани от банката.

С видео срещата Пощенска банка внася добавена стойност заедно с допълнително удобство към множеството ексклузивни възможности, които вече предлага на своите клиенти от този сегмент. Те ползват банкови продукти и услуги с атрактивни отстъпки и условия, както и лимитирани оферти за инвестиции във взаимни фондове, специализирана Premium Call Center линия, възможност за най-високото ниво на конфиденциалност чрез „заключване“ на сметки. Услугата включва също така и индивидуално обслужване от личен банкер – служител, който е ангажиран да изготвя индивидуални оферти при преференциални условия и е на разположение за среща в удобно за клиента време и място.

Видео срещите ще бъдат провеждани посредством приложението MS Teams, което е безплатно за клиентите и се достъпва чрез линк, изпратен от експерт Premium банкиране на PC, Mac или мобилно устройство. Клиентът трябва да последва линка, който го води към присъединяване към срещата.

Повече информация за условията и предимствата на новата услуга можете да научите на сайта www.postbank.bg, като се свържете с експерт от Premium Call Center или посетите някой от центровете за Premium banking на Пощенска банка.


Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...