Пощенска банка отличена с първа награда за „Иновации“ от КРИБПрестижното признание е за иновативната и успешна дейност на финансовата институция

Пощенска банка спечели първа награда в категория „Иновации“ на годишните награди за успешен бизнес на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България. Престижното отличие бе присъдено на финансовата институция за иновативен подход в банкирането, разработване на нови за българския пазар продукти, модерни канали за обслужване и уеб-базирани услуги. 

„За нас в Пощенска банка стремежът към новаторство и смелите решения са част от ежедневието ни. С иновациите, в които инвестираме, създаваме банкирането на бъдещето и надграждаме собствените си постижения. Правим всичко това в името на нашите клиенти и партньори, за да бъдем банката, която те предпочитат, която предвижда техните нужди и предлага гъвкави решения. Стремим се да превърнем нашия добре работещ модел и добри практики в обслужването в още по-добри“, каза г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС при приемането на високото отличие.

Церемонията по връчването се проведе късно снощи и събра над 400 гости от икономическия и политическия елит на страната. Най-мащабното бизнес събитие за годината беше с благотворителна цел и събраните средства са предвидени за създаване на „Академия Икономика“ на КРИБ. Чрез нея студенти втори и трети курс ще имат възможност за платени стажове в компании, членове на организацията.

Положителните промени, които Пощенска банка реализира чрез дейността си, я правят надежден партньор на българските граждани, предприемачи и международните компании с присъствие в страната. Иновативните продукти и финансови решения, които банката предлага, й отреждат водещи позиции по отношение на факторинг услугите, инвестиционното банкиране и попечителските услуги, както и в картовия бизнес, жилищното и потребителското кредитиране и спестовните продукти. Сред тях са иновативният и многократно награждаван „Спестовен жилищен кредит“ на банката, онлайн консултациите, които финансовата институция първа предложи у нас, както и мобилното приложение и услугите за разсрочено плащане с кредитни карти. От началото на 2015 г. в Пощенска банка функционира и  ново стратегическо звено „Иновации“, което служи за инкубатор за идеи и решения, които да подобрява обслужването на клиентите и предлагат индивидуално разработени продукти.

Вижте още:

Миналата седмица БНБ, качи резултатите на търговските банки за второто тримесечие на 2022 година на сайта си и се присетих, как някак си неусетно...