Пощенска банка отново е най-добрата банка в предоставянето на попечителски и депозитарни услуги у нас

За 13-а поредна година финансовата институция получава високото отличие в класацията на престижното издание Global Custodian.

Пощенска банка е отличена за тринадесета поредна година като най-добрата банка попечител в България. Престижното международно издание за капиталови пазари, управление на активи и инвестиционна дейност Global Custodian (www.globalcustodian.com) награждава институцията, подчертавайки още веднъж високото качество на попечителските и депозитарни услуги, които предлага. Последователността на призовете за Пощенска банка потвърждава успешната ѝ стратегия за предоставяне на изключително иновативни и силно технологични решения на своите местни и чужди институционални клиенти.


Всяка година списанието Global Custodian проучва най-добре представилите се банки в областта на попечителските и депозитарни услуги, като взема предвид редица критерии, и изготвя класация, която базира на проучване, направено сред клиентите на финансовите институции.

В оценката и цялостната визия за оценяване от списанието Global Custodian, която се приема за бенчмарк в сектора на попечителските и депозитарни услуги, Пощенска банка продължава да заема лидерска позиция в страната, благодарение на високите резултати на показателите, които изданието анализира. Методологията на списанието се основава на седем критерия, сред които „Управление на активи“, „Съхранение на активи“, „Обслужване на активи“, „Управление на парични средства и валутни сделки“, „Обслужване на клиенти и управление на взаимоотношенията“, „Ценообразуване“ и „Технология“. В доклада за изминалата година е посочено, че Пощенска банка показва отново отлични резултати и забележителен ръст като достига повишение на рейтинга във всяка от седемте категории, реализирайки силна обща оценка от 6,67. Особено висока – 6,80, е оценката в три от категориите: „Управление на активи“, „Обслужване на активи“, както и „Обслужване на клиенти и управление на взаимоотношенията“.

За отличното обслужване на клиентите и управлението на взаимоотношенията от опитните професионалисти на финансовата институция, Пощенска банка е високо оценена от множество респонденти в проучването. Категория „Технология“, с резултат от 6,57, отбелязва най-значителното повишаване на рейтинга през последните 12 месеца. Клиентите отдават значимото на „строгите мерки за киберсигурност“ на банката, като оценяват усилията ѝ по защитата на чувствителни данни и информация.

„С благодарност приемаме отличието за най-добра банка попечител в България за тринадесета поредна година. Това признание представлява не само висока оценка за постигнатите резултати, но и потвърждение за нашата последователна ангажираност към предоставянето на висококачествени услуги и устойчиво партньорство с клиентите ни. Наградата е резултат от целенасочените усилия на нашия екип, стремежа към иновации и постоянството в утвърждаване на водещи пазарни позиции. Изказваме искрена благодарност на нашите клиенти за доверието, което е основен двигател за нашето развитие и усъвършенстване“, коментират от Пощенска банка.

От 2004 г. Пощенска банка предлага пълната гама попечителски и депозитарни услуги с високо качество на местни и чужди институционални клиенти. Те включват съхранение на клиентски портфейли от финансови инструменти, извършване на сетълмент по операции с финансови инструменти, информационно обслужване и обработване на корпоративни събития, събиране на доходи и вземания от финансовите инструменти, контролна функция относно спазването на нормативните и други правила.

Повече информация относно отличията, постиженията и наградите на Пощенска банка, както и за всички продукти, услуги и решения от портфолиото на институцията може да бъде открита в широката клонова мрежа на банката в страната, както и на www.postbank.bg.

Вижте още: