Модерното решение развива финансовите уменияна най-младите клиенти
Пощенска банка стартираспециална Младежкапрограма „Project YOUth“, насочена къмдеца и младежи, с идеята да ги въведе в света на банковите продукти и услуги, създавайки им умението да се грижат за своите финанси.Модерното решение е разработено, за да формира финансовите навици и да научи на самостоятелност младите от най-ранна възраст.
Едновременно с това им осигурява удобство при извършване на ежедневните им разплащания, като са предвидени и подходящи лимити за това, съобразени с възрастта им.Наред с другите предимства, като възможност за избор от различни атрактивни варианти за дизайн на дебитната карта и подходящи условия по програмата, сред които опцията за индивидуално определяне на лимити и контрол от страна на родител или настойник, ползването на дебитни карти възпитава подходящо потребление, отговорно поведение и разумно управление на личните финанси, и то от най-ранна възраст.
С младежката програма„Project YOUth“ банката се фокусира в изграждането на стабилна връзка с най-младите потребители на нейните продукти и услуги, отговаряйки на специфичните им потребности и предоставяйки им финансови решения спрямотехния стил и начин на живот.
Програмата „Project YOUth“ е предназначена за деца и младежи в три възрастови групи – от 7 до 14 години, от 14 до 18 години и от 18 до 26 години.Най-младите клиенти на банката имат възможност да изберат за своята дебитна карта един от шестте специално създадени дизайна и да се възползват от редица предимства.Иновативната програма на Пощенска банка идва с ключово послание „Децата ще се оправят навсякъде“, което кореспондира на адаптивността и мобилността на младото поколение
„Със старта на Младежката програма „Project YOUth“ предоставяме поредното модерно продуктово решение на Пощенска банка и същевременно инвестираме в развитието на финансовите познания на младите хора още от ранна възраст, за да могат да развият потенциала си и да бъдат независими. Със сегментирането на програмата в три различни възрастови групиадресираме динамиката в развитието на най-младите ни потребители, така че да отговорим най-ефективно на финансовите им потребности във всеки един от етапите на тяхното израстване. Младите обичат да изразяват себе си чрез изборите, които правят,ето защо нашите предложения за дебитни карти разполагат с отличителен и впечатляващ дизайн. С възможностите, които „Project YOUth“ им предоставя, те вече могат да се присъединят към финансовия свят на възрастните“, коментират от Пощенска банка.
С дебитните карти от Пощенска банка децата и младежитепридобиват нови и полезни навици, като формират своята финансова култура. С възможността за безконтактни плащания с дебитната карта за деца и младежи на ПОС в търговски обекти и опцията запасивен достъп до интернет банкиране „e-Postbank“ за справка на направените с картататрансакции младите се учат да управляват своя бюджет.
Програмата „Project YOUth“ е част от стратегическата визия на Пощенска банка, която работи с грижа за своите клиенти и тяхното бъдеще,като им предоставя удобни решения за техните финансови планове. Същевременно с това програмата допълва иновативното портфолио на банката от продукти и услуги с висока добавена стойност за потребителите.
Информация относно всички условия по Младежкатапрограма на Пощенска банка и опциите, които тя предлага, може да бъде открита във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната, както и онлайн на www.postbank.bg.