Пощенска банка стана „Работодател на годината“За втора поредна година финансовата институция спечели голямата награда в престижното състезание за Еmployer branding у нас

За втора поредна година Пощенска банка получи голямата награда „Работодател на годината“ от престижния конкурс за Employer branding у нас, организиран от b2b Media. Отличието е за цялостната стратегия на финансовата институция за изграждане на работодателска марка с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти. Тя включва различни дейности за управление, подобряване на работната среда, възможности за професионално развитие и ангажиране на служителите в проекти и кампании в подкрепа на обществото и за подобряване състоянието на околната среда.

„Щастливи сме, че нашите постоянни усилия да създадем вътрешна култура на доверие, уважение, креативност и иновативно мислене с всички наши дейности в програмата ни за employer branding бяха оценени високо. Да получиш най-голямото отличие за втора поредна година, в най-оспорваната категория и сред повече от 20 силни участници е голяма чест, отговорност и признание за работата на целия ни екип. Наградата е и доказателство, че продължаваме успешно да се развиваме и да сме сред най-добрите места за работа у нас“, коментираха от Пощенска банка.

Финансовата институция непрекъснато развива програмата, като включва разнообразни и допълващи се активности, насочени към всички хора в организацията. Офис средата в Пощенска банка е създадена така, че да отключва креативността и нестандартното мислене. Работи се в помещения с модерен интериорен дизайн, обособени криейтив зони за творчество и места за спорт и отдих. Сред множеството реализирани проекти през последната година са състезанието „Идейно“, вътрешната инициатива „Герои в зелено“, отборното участие в най-голямото благотворително щафетно бягане Postbank Business Run, участието в инициативата „Гордея се с труда на моите родители“ на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН и партньорството със СофтУни. То има за цел да подпомогне кариерното развитие на бъдещите експерти в дигиталната сфера, които искат да се развиват в България, а служителите на институцията да надградят своите умения в един от най-модерните университети.

Наградите на b2b Media оценяват и отличават компаниите за техните високи постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, насърчават иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в областта на човешките ресурси. Тази година журито имаше нелеката задача да оцени близо 100 заявки на почти двоен брой участници спрямо миналогодишното издание, сред които компании от финансовия, телеком и IT сектор, бързооборотните стоки и консултантските услуги.

Пощенска банка стана „Работодател на годината“ 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...