Банката е първата финансова институция у нас, която предлага тази услуга и е удостоена за това със специална награда за иновации от Western Union

Новата услуга дава възможност на клиентите да получават парични преводи от всички 200 държави, в които Western Union оперира, директно на всеки един банкомат на Пощенска банка в България.

Услугата е удобна, лесна и достъпна 24 часа, 7 дни в седмицата. Получателят на Western Union превод трябва да има дебитна карта към разплащателна сметка в лева или друга валута, издадена от банката. Преводът се получава директно по сметката, като сумата може да се изтегли в брой на банкомат. Също така средствата могат да се използват и за плащане на ПОС устройства в търговски обекти.

За въвеждането на услугата Western Union отличи Пощенска банка със специална награда за иновации, като признание за ефективността и гъвкавостта на решенията, които банката разработва за своите клиенти.

„Благодарение на доброто ни партньорство с Western Union имаме възможност да предложим на клиентите ни още по-удобен начин за получаване на парични преводи. Услугата, която е новост за българския пазар, е продължение на стратегията ни за развитие на иновативни канали за банкиране. Банкирането се променя непрекъснато и за нас е важно да се движим със същото темпо, за да сме полезни на клиентите, които са ни гласували доверие. Благодарим на нашия партньор Western Union за наградата, която е признание за усилията на целия ни екип“, коментират от Пощенска банка.

Повече информация за новата услуга може да намерите на интернет страницата на Пощенска банка (www.postbank.bg).

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...