Студенти от НАТФИЗ дебютират в ефир като режисьори на реклами

Студенти от НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ успяха да стигнат до ефир още преди да са завършили висшето си образование, заснемайки рекламни видеоклипове. Второкурсниците получиха тази възможност с подкрепата на ДЗИ, след като компанията повери новите си реклами на младите таланти. Студентите участваха в изпълнението на реална задача, която провокира мисленето и уменията им да разказват истории.

В резултат на това бяха заснети осем клипа, а трите най-добри от тях ще се излъчват в телевизионния ефир. Рекламите носят общото послание „Всичко се случва“, поднасяйки по забавен начин ситуации, в които онлайн застрахователните продукти на ДЗИ биха били решение на проблема. Конкурсът за студентите събра голям интерес – в него се включиха 40 от бъдещите режисьори, драматурзи, оператори, сценографи, монтажисти, звукари и продуценти.

„Те са готови да се потопят в динамиката на реалния рекламен пазар още сега, по време на обучението си. Това е един от примерите за действаща връзка между образованието и бизнеса, която е изключително полезна за младите кадри“, коментираха от НАТФИЗ.

Проектите са измислени, написани, заснети, монтирани, озвучени, продуцирани и подготвени за излъчване изцяло от студентски екипи. Те са доказателство, че комбинацията от отборна игра и талант дават добри резултати, посочват и от екипите на компанията, работили с тях.

Студенти от НАТФИЗ дебютират в ефир като режисьори на реклами

Два от клиповете, режисирани от студентите в специалност “Режисура/Драматургия” Иванова и Кристиян Георгиев, използват мотива с детската игра с колички и къща, построена с LEGO, като метафори за отговорността и грижите на зрелия човек. В друго видео, режисирано от Габриела Димитрова, автомобилът на младо семейство с две деца отказва да запали и напомня за подновяване на застраховката “Гражданска отговорност”. Анна Цветкова е подходила с впечатляващо чувство за хумор, разказвайки история за крадец, който се просълзява от сантимента на дома на възрастна баба и се отказва от мисията си. Забавен е и маниерът, с който Михаил Атанасов засяга темата - в неговото видео виждаме поредица от злополучия, случващи се в дома на млад мъж. В друга негова реклама намираме вечната тема за шумните съседи, а Калина Липовска залага на разностранните амбиции в едно семейство.

С модерен нюх, свежа перспектива и нов поглед към наглед преекспонирани теми незавършилите режисьори правят убедителни първи стъпки в бранша още преди дипломата.

Всики реклами на студентите от НАТФИЗ може да видите тук

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...