Yettel разширява покритието на застраховката при пътуване за почивка в чужбина "Смарт турист", като тя ще включва вече и покритие в случай на заразна болест, включително COVID-19. Така пътуващите извън страната частни клиенти на оператора могат да осигурят за себе си и своите спътници помощ вече и при нужда от спешни медицински услуги при настъпило коронавирусно заболяване, в допълнение към досегашните застрахователни покрития, включени в „Смарт турист“. Разширеното покритие е без допълнително увеличение на застрахователната премия.
Kлиентите на Yettel могат лесно да активират застраховка „Смарт турист“ в приложението или в обозначените магазини на оператора.
Активирането на застраховката е еднократно и без месечна такса, като клиентите заплащат премия само за дните, прекарани в чужбина с активирано покритие, до максимум 31 последователни дни за всяко пътуване. Покритието на застраховката започва автоматично, когато мобилният номер на клиента бъде засечен в роуминг, и е валидно за неограничен брой бъдещи пътувания. Клиентът разполага с 4 часа, в които може да избере да откаже покритието по застраховката за конкретното пътуване, или да застрахова до 10 пътници за конкретното пътуване, като лесно управлява услугата през мобилното приложение Yettel.
Премията се заплаща след края на пътуването, като сумата се начислява към следващата месечна сметка за мобилни услуги на абоната, сключил застраховката, за което Yettel му напомня всеки път чрез SMS и в приложението.
Застраховката при пътуване за почивка в чужбина „Смарт турист“ включва 24/7 помощ при застрахователно събитие и покрива разнообразие от рискове, сред които спешни медицински разходи, спешна дентална помощ, закъснение при пътуване, загуба на лични вещи и багаж и разходи за временна подмяна при загуба на лични документи. За някои от покритията се прилага самоучастие на стойност 50 лв. Пълна информация за застраховката е налична на официалната страница на оператора: www.yettel.bg