Производителят на MyKi планира да оборудва развоен център у нас за разработката на нови IoT технологии

Технологичният холдинг Алтерко АД представи официално плановете си за дебют на БФБ-София пред инвеститори, партньори и медии, като обяви началото на процедура по записване на нови акции от капитала на дружеството. Предмет на първичното публично предлагане ще бъдат 1,5 млн. акции на компанията. Всеки, желаещ да инвестира в производителя на любимия детски смарт часовник MyKi, ще може да го направи при цена за акция в интервала 1,10 лв. – 2,20 лв.

С първичното публично предлагане Алтерко АД цели да набере брутни приходи между 0,825 млн. лв. и 3,3 млн. лв. Сумата ще бъде използвана за оборудване на развоен център в България за разработка на нови технологии в сферата на Интернет на нещата (IoT), както и за усъвършенстване на продуктите She и MyKi.

„Излизането на борсата е логичен ход за нас. Пълни сме с идеи за нови смарт услуги и продукти особено в сферата на IoT и за да ги реализираме и да изкачим следващото стъпало, е нужна инвестиция. Българската фондова борса е верният път за нас. Ние сме 100% българска компания и желанието ни е да си останем такава“, коментира Димитър Димитров, изпълнителен директор на Алтерко АД.

Инвестиционен посредник на публичното предлагане е Карол АД.

„Дебютът на Алтерко АД ще е първото първично публично предлагане на БФБ за годината. На БФБ има глад за качествени дружества и без съмнение акциите на иновативна компания като Алтерко АД ще се радват на значителен инвеститорски интерес. Вярвам, че борсовият дебют на Алтерко АД ще подобри разпознаваемостта на предлаганите от дружеството услуги и продукти, както и ще помогне за успешното бизнес развитие на компанията“, коментира Ангел Рабаджийски, изпълнителен директор на Карол АД.

Холдингът Алтерко АД е лидер в телекомуникационния сектор в Източна Европа с над 15-годишен опит в сегмента на мобилните услуги с добавена стойност (MVAS). Компанията има покритие в целия свят с офиси в 7 държави на 3 континента, активно партньорство с над 20 мобилни оператора и над 100 служители. Значителна част от приходите на компанията – над 40% – се формира на българския пазар, следван от пазарите в САЩ, Румъния и Сингапур.

Холдингът включва 12 компании. Тера Комюникейшънс АД и Теравойс ЕАД са водещи фирми в областта на телекомуникационните услуги с добавена стойност, мобилен маркетинг, SMS промоции и SMS игри в България. Алтерко Роботикс е компания за иновативни решения в IoT сферата. Основна част от продуктите на компаниите в групата на Алтерко АД се разработват и поддържат от българския офис на дружеството.

Холдингът е и един от редовните български участници на големите международни изложения Consumers Electronics Show (CES) в Лас Вегас и Световния мобилен конгрес (MWC).

MyKi е водещият смарт продукт на компанията, който предизвика огромен интерес сред потребителите покрай първия учебен ден. Устройството представлява детски GSM/GPS часовник от ново поколение, който дава възможност на родителите да следят локацията на своето дете през специално разработено мобилно приложение, да комуникират с него 24/7 и така да са по-спокойни относно неговата безопасност.

She е иновативна смарт система за управление на устройствата в дома и офиса, която компанията предстои да пусне на пазара. Тя е съвместима с всички телевизори, аудио системи, климатици, осветление, кухненски уреди и т.н. и реално дава възможност на потребителите да управляват дистанционно всеки домашен електроуред през смартфон или таблет.

Shelly е продуктова линия от различни Wi-Fi устройства, които могат да се използват за автоматизация на дома и индустрията. Продуктите са напълно съвместими с She, но могат да се управляват и автономно. Всяко реле Shelly, интегрирано към домашен уред или индустриално съоръжение, му добавя „умни“ (smart) функционалности.

Вижте още:

Украинската Опера и Балет поставя “Дон Кихот” в София, Пловдив и Варна. Вечният роман на Сервантес ще оживее пред нас чрез красиви танци, поставяйки сякаш един от най -...

Тази помощ не само ускорява местната модернизация, но ще помогне на България да следва тенденциите на световния пазар и да обезпечи продоволствената си сигурност, прилагайки...

Институтът за развитие на публичната среда съвместно с Фондация „The Convo“ стартира кампания „България, ти имаш суперглас”, за да прикани хората да...