BILLA България грабна две отличия в петото издание на конкурса Employer Branding Awards
С бронзов приз са наградени събитията по откриване на общо 11 нови обекта в страната, реализирани през 2021 г.

BILLA България спечели две отличия в петото издание на ежегодния конкурс Employer Branding Awards, организиран от b2b Media. Категориите са „Employer Branding Event“ (in Pandemic Times) и „Excellence in Office Space“. Наградите за трето място са присъдени съответно за новия прочит на събитията по откриване на общо 11 нови филиала на веригата в страната, реализирани през изминалата 2021 г., и реновираното и модернизирано работно пространство в централния офис на компанията в град София, което насърчава духа на екипност в условията на пандемия.

„Събитията по откриването на новите филиали се превърнаха в специални моменти за свързване и споделеност, непосредствено преди посрещането на нетърпеливите клиенти. Активно участие в тях взеха представители на стратегическия мениджмънт и Управителен борд на компанията, което допринесе за скъсяване на дистанцията. За всички нас е много важно да бъдем в офлайн среда, защото по този начин показваме съпричастност към колегите ни, работещи на първа линия, в магазините на веригата в цялата страна. Щастливи сме, че вече имаме тази възможност и в обновения Централен офис,“ каза Радостина Генова, експерт „Корпоративни комуникации“ в BILLA България.

Динамиката на експанзионните процеси в политиката на веригата не е повлиянa от пандемичните условия. Точно в този период, компанията утвърждава като свой приоритет навлизането в средни и малки населени места. Разкриването на нови работни позиции в подобни райони придобива ключова значимост за обезпечаването на по-добър стандарт на живот. Сред тях са Пирдоп, Стамболийски, Банско и Панагюрище, които обогатяват картата с присъствието на BILLA, а повече от 300 нови служители стават част от семейството на веригата.
Изпълнителният директор на BILLA България – Вигинтас Шапокас, лично взима участие в събитията за откриването на филиали с цел израз на благодарност и подкрепа за екипите. Присъствието на официални лица от местната власт, подчертава значимостта на партньорските отношения, водещи до насърчаването на заетостта и развитието на кариерен потенциал в среда с международни стандарти.

20 години след откриването на централния офис на компанията в град София,  ръководството на BILLA инициира мащабна реновация. „Проектът е в унисон и с процесите, които протичат в търговската мрежа на веригата. През изминалата година, 11 магазина бяха реновирани с цел обезпечаване на повече комфорт както за клиентите, така и за служителите. По-добрите условия на работа за служителите в централен офис и филиалната мрежа са дългосрочна цел на компанията в утвърждаването ѝ като предпочитан работодател в сферата на бързооборотната търговия,“ споделя Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.


BILLA България грабна две отличия в петото издание на конкурса Employer Branding Awards

Целите на проекта по модернизиране на офис пространството, споделено от над 150 професионалисти, обхващат осигуряване на повече и по-функционални зали за срещи, оборудването им с висок клас технологии за видео-конферентни срещи, имплементиране на добри практики по линия на звукопоглъщане, подобряване на енергийната ефективност и поставяне на системи за освежаване на въздуха. Обособени са и зони за почивка, които съдействат за  физическото и психическото разтоварване на служителите в работно време. Решени чрез мека мебел, те носят усещането за комфорта на дома.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...