Според проучване на “foodpanda” и “hellofood” , България е сред първите страни в Източна и Централна Европа, в използването на мобилни приложения като цяло и особено при поръчките на храна за дома.

Масово млади и работещи хора предпочитат да извадят мобилните си устройства и докато се прибират към дома, да се погрижат за своя обяд или вечеря. „Мобилните услуги са удобство, а именно това искат клиентите, които си поръчват храна” – сподели Павел Хитру, един от най- младите и успешни предприемачи в Европа.

Все повече компании използват печелившият инструмент- онлайн плащане. Чрез тази услуга хората не се притесняват, че не носят достатъчно пари кеш. А това е и в услуга на самите фирми, които използват този инструмент за преодоляване на бизнес трудности.

Според компанията, през тази година се отчита ръст на ползването на онлайн разплащането , което доказва осъзнаването на предимствата за потребители и търговци. Безспорно това е най-практичния, удобен и сигурен начин. Някой от предимствата , които изтъкват от компанията са : насърчаване на хората да използват алтернативи на плащането в брой, с което се повишава сигурността; ясна и точна информация за таксите, премахване на административни ресурси; плащане без забавяне; конкурентно предимство.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...