В периода 8 - 11 юни 2014 г. Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия (ИАНМСП) организира национално участие на българските компании в Изложбата на стоки от страните от Централна и Източна Европа, която ще се проведе в град Нинбо, Китай.

Проявата се организира от Министерството на търговията на КНР и ще съпътства Конференцията на министрите на икономиката и търговията на страните от Централна и Източна Европа и Китай в Нинбо, провинция Джъдзян. Конференцията на министрите и изложбата на стоки от ЦИЕ е продължение на проведената през ноември 2013 г. в Букурещ среща на правителствените ръководители на страните от ЦИЕ и Китай.

В изложбата от общ характер участват 15 български производители: Аскания Кастинг ООД – Етрополе (проточна система „Еко-Свежест“, вентилатори), Булаттарс Продакшън Компани ООД – София (розова вода, розово и лавандулово масло), Български Винопроизводители ЕООД – София (вино), Винпром Ямбол ЕАД – Ямбол (вино), Г Агро ЕООД – Вълчи дол, обл. Варна (минерална вода), Клас Олио ООД – Карапелит, обл. Добрич (слънчогледово олио, слънчогледов шрот, белена слънчогледова ядка), Ковекс 2 ЕООД – Панагюрище (вино), ЛВК Винарска изба Брестовица - Брестовица, обл.Пловдив (вино), Олинеза ООДКостинборд айонези, сосове, кетчуп, конфитюри, мед, олио), Панда - ИП ЕООД/Винола Уайнс – София (вино), Ред енд Голд ЕООД – София (парфюмерия и козметика), Тонеш ООДБургас (натурална козметика), ЕТ Розвалей ТУР - Антония Драганова – София (розово и лавандулово масло и вода), Филипополис РК ООД – Пловдив (млечни продукти), Холидей Н.Ю.С ООД – Разград (вино).

В комплекса International Expo Center Ningbo българските участници ще представят своята продукция на общ щанд от 200 кв.м. Със средствата на националния бюджет Агенцията поема разноските за наем на изложбена площ, проектиране и изграждане на щанд, наемане на оборудване и обзавеждане, регистрация, включване на изложителите в официалния каталог, издаване на брошура, рекламиране на участието.

Вижте още:

● Ново проучване на International Workplace Group разкрива, че 74% от родителите биха потърсили нова работа, ако се налага дълго ежедневно пътуване...