От 8 до 11 юни 2014 консултантската фирма Goldratt организира международна конференция 2014 TOCICO с участието на около 500 души от над 50 държави - собственици и топ мениджъри от големи световни компании като Boeing, Mazda, Bosch, Hitachi, P&G и др. Те ще споделят знанията и опита, придобити от използването в техните компании на Теорията на ограниченията (The Theory of Constraints). Това е популярна бизнес-философия, която за първи път се появява в книгата на доктор Eliyahu Goldratt "The Goal" (Целта).

Фабриката за мъжки костюми Ричмарт е поканена за официален шивач на конференцията, на която ще присъстват представители на Ричмарт и Клъстъра за мъжка мода. Те ще изработят костюми по мярка на всички топ мениджъри, които изявят желание. Това е огромен успех за българската компания.

Предизвикателството пред Ричмарт е свързано с краткото време за вземане на мерки и ушиването на костюмите. Мерките бяха взети на 7 юни, костюмите в момента се шият във фабриката в Русе и ще бъдат доставени във Вашингтон на 11 юни. Така за ушиването на костюмите остават 1-2 дни, което изисква пълна реорганизация на производството и може да бъде осъществено само от водещи компании в производството на мъжки костюми, каквато е Ричмарт.

Всички средства, които ще бъдат заплатени за ушиването на костюмите, Ричмарт ще дари на Фондация Голдрат и ще бъдат използвани, за да се адаптират бизнес знанията на достъпен за децата език. Те ще бъдат под формата на видео файлове, преведени и на български език.

За Ричмарт:

Ричмарт е фабрика за производство на мъжки костюми в Русе, която стартира своята дейност  през 2000 г. За развитието си използва консултанти от България, Германия, Холандия, САЩ.

В момента фабриката разполага с най-модерната техника в шевната индустрия. Дневният капацитет за производство е 1300 костюма.

Фабриката произвежда за водещи модни марки от Холандия, Белгия, Германия, Франция, Англия, Италия, Австрия и др.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...