Celestyal назначи Джанет Партън на изцяло нова позиция – вицепрезидент бизнес развитие за  Великобритания, Европа и Австралия

Celestyal, носителят на редица награди и избор номер едно на пътуващите до гръцките острови и Източното Средиземноморие продължава да инвестира в ключови пазари и да разширява дейността си с назначаването на Джанет Партън на новата позиция вицепрезидент "Бизнес развитие" за Великобритания, Европа и Австралия.

Партън има повече от 20 години опит в туристическата индустрия, като е работила в редица сектори, включително круизен туризъм, туроператорска дейност и търговия на дребно. Към момента тя е председател на Специализирания круизен комитет на CLIA и член на Комитета за търговска ангажираност на ATAS. Партън идва в Celestyal от семейството на брандовете Globus, където е била директор продажби и маркетинг на Cosmos и Avalon Waterways, както и част от мениджърския екип. Преди това е заемала позицията Директор продажби за Великобритания и Ирландия в MSC Cruises.

В новата си роля Партън ще се фокусира основно върху разработването и изпълнението на стратегическия план за развитие на бизнеса в региона, за който отговаря, както и върху осигуряването на точното, ефективно и резултатно прилагане на плана за подпомагане на бизнес растежа и възвръщането на доходността на Celestyal. Тя също така ще позиционира и развива бизнеса в Обединеното кралство, Европа и Австралия, в посока позициониране на компанията като туристически посредник, предоставящ разнообразни маршрути с голям избор от дестинации.

Лий Хаслет, главен търговски директор на Celestyal, споделя: "Радвам се да приветствам Джанет в Celestyal и вярвам, че нейните солидни умения за развитие на бизнеса и лидерски качества, както и търговският й усет и доказаният й опит в ръководенето и мотивирането на високоефективни екипи в туристическия сектор, ще се окажат безценни, за да продължим да разширяваме присъствието си на ключови пазари."

Партън допълни: "Celestyal е компания с огромни амбиции и аз се радвам на възможността да допринеса за постигането на целите им да увеличат присъствието си на ключови международни пазари, както и да затвърдят позицията си на лидер в предлагането на отличени с множество награди туристически преживявания в Гърция и Източното Средиземноморие."

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...