„Денят на Бернайс“: 10-то издание с фокус върху комуникацията във фрагментираната информационна среда

Българското дружество за връзки с обществеността организира за 10-и път фестивала „Денят на Бернайс“. Той ще се проведе на 27 и 28 ноември под надслов: „Фрагментация: Комуникация в разслоена информационна среда“.

Събитието е посветено на един от основателите на PR професията Едуард Бернайс. То има за цел да изгради мост от миналото към настоящето и бъдещето на професията, както и да ангажира PR практици, представители на академичната общност, студенти и хора от бизнеса в диалог по актуални за състоянието на публичните комуникации, теми.


Традиционно програмата на фестивала включва студентски конкурс „Като Бернайс“ и дискусия.

Студентският конкурс „Като Бернайс“ цели да стимулира креативността и активността на студентите, изучаващи комуникации. В първия ден на фестивала те ще представят на живо проектите си пред жури в Аулата на ФЖМК, СУ Св. Климент Охридски“. Заданието тази година е изграждане на проект за цялостна комуникационна кампания с цел събуждане на гражданското участие за подобряване на градските условия на тема „GEN Z събужда града“.

Вторият ден на фестивала ще продължи с дискусия на тема „Фрагментация: Комуникация в разслоена информационна среда“ с начален час 16.00 в хотел «Интерконтинентал». Тя ще обедини водещи професионалисти и експерти от сферата на комуникациите и медиите, за да обсъдят предизвикателствата и възможностите в епоха на фрагментирано внимание, кратки послания и информационни ехо-стаи. Присъстващите ще имат възможността да чуят мненията на доказани специалисти и да се включат в дискусия за адаптацията към съвременната комуникационна среда.

Водещ и модератор на събитието ще бъде Георги Ненов, създател на успешния подкаст „Свръхчовекът“. Участници във форума са: Радослав Бимбалов - писател, общественик и предприемач, Спас Кьосев – тв журналист и комуникационен експерт, Евгения Пеева - социален и бизнес предприемач със страст към образованието и оптималното човешко развитие, изп. директор на SoftUni BUDITEL, Светлозар Петров – управител на компанията за комплексни HR услуги JobTiger, проф. Димитър Вацов - преподавател по философия в НБУ и председател на Фондация за хуманитарни и социални изследвания - София, Катерина Маркова – ко-актив коуч за личностно развитие, член на Световната коучинг федерация и асистиращ лидер в коучинг обучения, с дългогодишен професионален опит в сферата на комуникации.

Финалът на вечерта ще бъде церемонията по награждаване на най-добрите студентски проекти за комуникационна кампания на тема „GEN Z събужда града“ в конкурса „Като Бернайс“

Програма 28 ноември, хотел „Интерконтинентал:

16.00 часа

I-ви панел: Публичният разговор във фрагментирано общество

Участници:

➢ проф. Димитър Вацов - преподавател по философия в НБУ и председател на Фондация за хуманитарни и социални изследвания - София

➢ социален и бизнес предприемач със страст към образованието и оптималното човешко развитие, изп. директор на SoftUni BUDITEL

➢ Катерина Маркова – професионален Co-Active & Positive Intelligence коуч, член на ICF
Участниците ще разгледат как фрагментацията влияе върху публичния разговор и взаимодействието в съвременното общество. Ще споделят своя опит и възможни решения за преодоляване на предизвикателствата.

II-ри панел: PR и раздробяване – фенове, фракции и ехо-стаи

Участници:

➢ Светлозар Петров – управител на JobTiger

➢ Спас Кьосев – журналист и комуникационен експерт

➢ Радослав Бимбалов – писател, общественик и предприемач

Вторият панел ще фокусира вниманието върху последствията от раздробяването на аудиториите, как професионалистите в PR сферата могат да се справят с феновете, фракциите и ехо-стаите.

18.00 часа Церемония по награждаване на най-добрите студентски проекти за комуникационна кампания на тема „GEN Z събужда града“ в конкурса „Като Бернайс“

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...