1114939Не се оглеждайте вече за шарени табла, билборди или друг тип външни реклами в Гренобъл! Главният еколог на общината заяви, че възнамерява да развали договора с компанията за външна реклама JCDecaux, както и с двама други контрактори - JDD и Le Dauphiné Libere.


След като заканата стане факт, общо 326 билборда ще изчезнеат от публичното пространство в Гренобъл, включително 227 "пана", 20 колони и 64 големи светещи панели – всички те разположени на 2051 квадратни метра площ. Демонтажът ще продължи четири месеца. Едва ли обаче Гренобъл ще остане за дълго с титлата „град, свободен от реклама“. Плановете на общината са да проведе нови търгове и по този начин да промени изцяло облика на комуникационните съоръжения.

"Общината избра да освободим публичното пространство в Гренобъл от всякаква реклама и да подходим към външната комуникация чрез нов търг за рекламни дисплеи", обяснява екологът.

Каква ще е новата концепция за поднасяне на реклама в града, предстои да се изясни. А относно предстоящата финансова «дупка», поради липсата на рекламни приходи в общината, също има решение. «Тя ще бъде компенсирана с натрупани резерви», обяви чиновникът.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...