1116364 Георги Кадиев

Защо спират или скъсяват маршрути на 166 влака? Ето синтезирано плюсове и минуси:

МИНУСИ:

- Прекратява се услуга за около 230 000 пътници на месец, като това са само пътници, пътуващи от първа до последна гара, действителният пътникопоток е много по-голям.

- уволнени 1 500 железничари

- свит обем на брой изминати километри от наши влакови композиции с 20%

- намалени приходи за БДЖ с 10.7 млн. лв. (От 91 млн. лв. през 2009, до 78 млн.лв. през 2011, до 68 млн.лв. в 2014, до 57 млн.лв. В 2015)

- резки регионални проблеми- в област Габрово например отпадат 50% от влаковете

ПЛЮСОВЕ:

- намалени разходи за 2015 със 17.2 млн.лв., т.е. нетен положителен ефект от 6.5 млн.лв. (17.2 – 10.7)

ЗА ТЕЗИ 6.5 МЛН. ЛВ. НЕ СИ СТРУВА ТОЗИ ШОК ВЪРХУ БДЖ. Това не е реформа, не е оптимизация, не е преструктуриране, не предполага бъдещ растеж, обрича цели области на забавена икономика.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...