Наградата е за инициативата “Международен ден на мусаленската тениска”.
Мусала Софт спечели награда за Employer Branding Event за инициативата си "Международен ден на мусаленската тениска" в престижните Employer Branding Awards 2024, организирани от B2B media. Отличието е резултат от ангажимента и иновативните подходи на компанията в изграждането на силен работодателски бранд.
Габриела Михайлова, Employer Branding Specialist в Мусала Софт коментира: "Щастливи сме, че сме отличени с тази престижна награда. Денят на мусаленската тениска е инициатива, с която се гордеем, защото обединява колегите ни независимо от локацията, в която се намират, националност и култура. Тя излиза и отвъд компанията – всяка година участие взимат и наши партньори, и дори бивши служители. Това е сигурен знак за силата на работодателския ни бранд.“
Инициативата на Мусала Софт "Международен ден на мусаленската тениска" (International Musala T-shirt Day) беше отличена в категорията Employer Branding Event. Този иновативен проект се провежда три поредни години и е символ на обединение, креативност и ангажираност на служителите в организацията.
Всяка година, няколко седмици преди рождения ден на компанията (01.04), служители получават призив да се снимат с любимата си мусаленска тениска, да качат снимката в социалните медии и да тагнат Мусала Софт. Същото предизвикателство компанията отправя и към външната си общност през каналите в социалните медии.
Всеки участник получава тениска с новия дизайн за съответното издание на International Musala T-shirt Day. Екипът на Мусала Софт създава специално видео, в което включва материали от участниците. По този начин служителите на компанията празнуват заедно рождения си ден, независимо от локацията и от частта на мусаленската общност, която представляват – колеги, бивши служители, членове на национални отбори по точни науки, академични партньори и приятели.