Schneider Electric България получи важно признание за дългосрочен проект с фокус върху устойчивото образование

В престижния конкурс за работодателска марка Employer Branding Awards компанията бе отличена в категорията Excellence in Coaching.

Schneider Electric, лидер в дигиталната трансформация на енергийното управление и автоматизацията, спечели престижно отличие на Годишните награди за работодателска марка Employer Branding Awards. Компанията завоюва второто място в категорията Excellence in Coaching за своя дългосрочен проект „Устойчиво образование с Schneider Electric“, в който си сътрудничи с различни университети в България.


През 2023 г. Schneider Electric подписа споразумения за партньорство с висши учебни заведения у нас, като специален фокус бе поставен върху ПУ „Паисий Хилендарски“ в Пловдив, където се намира и Умната фабрика на компанията в България. Конкретният проект, който спечели приза, е за студентите със специалност „Телекомуникации с мениджмънт“ към Физико-технологичния факултет на университета. За тях Schneider Electric създаде и провежда специално два едносеместриални курса, посветени съответно на „Лийн“ и на „Енергиен мениджмънт“.

Чрез курсовете студентите имат възможност за посещение в умната фабрика на компанията в Пловдив, като освен това преминават през пълен семестър подготовка по всяко от двете направления с лекционна форма на обучение и работа по самостоятелни проекти с обучители-експерти от Schneider Electric. Лекциите, които се провеждат и в момента, са изнасяни по най-важните направления от технологична и бизнес гледна точка, така че да дадат практически и приложими в реална среда познания. Общият хорариум на лекционните часове е 120, а хорариумът на часовете, посветени на проектна работа, е над 160. Schneider Electric осигурява и мострено оборудване, с което студентите имат възможност да работят.

„Благодарни сме за признанието, което получихме за нашия дългосрочен проект, насочен към развитието на университетското образование у нас“, коментира Калина Петкова, директор Корпоративни комуникации в Schneider Electric. „Целта ни с „Устойчиво образование с Schneider Electric“ е изграждането на реална връзка между бизнеса и образованието, чрез която да подготвим бъдещите поколения за навлизане в прилагането на научните и практически умения, придобити в университета. Тази програма е ефективна платформа, благодарение на която компанията предава опита си, като мотивира своя екип да се включи активно в обучението и предаването на знания на студентите“, допълни още тя.

На церемонията по връчването на отличията на седмото издание на Годишните награди Employer Branding Awards на b2b media Schneider Electric получи отличие сред близо 100 кандидатури, които се конкурираха за своите постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

Проектът „Устойчиво образование с Schneider Electric“ е част от политиката за корпоративна социална отговорност на Schneider Electric за инвестиция в местните общности, създаване на мост между поколенията и обмен на знания – както от експертите към младите таланти, така и обратното.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...