Николай Диевски поема стратегическото звено на комуникационна агенция proof.

Той има над 15-годишен опит като бранд мениджър на някои от най-забележимите марки на пазара.

proof., една от най-награждаваните комуникационни агенции в страната, обяви привличането на Николай Диевски на позицията Head of Strategy (бел.ред. на български - звено “Стратегии”). Основната му задача е развитие на дългосрочни планирания, на базата на които се обуславят всички дейности на агенцията, свързани с дадения бранд.
Повече 15 години Николай работи в маркетинг екипите на “Хайнекен България”, “Молсън Коорс”, “Монделийз България” и др. Като бранд мениджър е развивал марки като “Крадецът на ябълки”, “Скапто” и “Столично”, за които е отличен с награди Effie България, Golden Drum, Art Director’s Club of Europe и Epica. Завършва бакалавър “Бизнес управление и маркетинг” в Concord University, САЩ, а магистратурата си получава в Норвегия.


“Позицията “Head of Strategy” е без традиции в българските комуникационни агенции. Дългогодишният опит на Николай в развитието на марки в различни сектори, образованието, което получава в чужбина, както и ръководенето на стратегически комуникации от страната на бизнеса, го позиционират като утвърден експерт. Това резонира с дългосрочната визия на агенцията ни да предоставяме на клиентите си нов подход и комплексни комуникационни решения”, споделя Сава Ахмаков, ръководител “Обслужване на клиенти”.

“Със Сава и Ангел се познаваме от 7 години и още в самото начало знаехме, че искаме и можем да работим заедно. Присъединяването ми към агенцията ще спомогне за това да развием стратегията като култура на мислене, тъй като тази дейност за българския пазар все още бива подценявана. А именно чрез нея помагаме ефективно и консистентно на клиентите ни да печелят. Както казват в любимия ми отбор Ювентус — winning is not everything, it’s the only thing”, отбелязва на свой ред Николай.

“proof. предлага холистична услуга, започвайки от бранд стратегията и стигайки до изпълнението и наградите. А най-добрата стратегия, която крайният потребител вижда, е безупречно реализираната идея. Кадър като Николай ще допринесе за развитието на агенцията със своето ноу-хау, изградено от другата страна на масата”, казва Ангел Искрев, творчески директор и съoосновател на агенцията, спечелила 10 награди Effie, 7 от които - златни.

Основана в края на 2018 г., proof. е една от най-награждаваните комуникационни агенции в България. Отличена за своята творческа ефективност и оригинален подход, proof. продължава да бъде една от най-иновативните на българския пазар.

Екипът ѝ е автор на редица награждавани кампании и проекти за известни марки като TELUS International, Tymbark България, SEB Groupe, Mall Plovdiv, Skapto, Four Paws и др., като за тях получава признание на множество рекламни фестивали като The One Show, Epica Awards, MadStars, Cresta и др. Екипът на proof. се състои от над 35 професионалисти в различни области като криейтив, медийно планиране, дигитални технологии, BTL и продукция.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...