BHTCДве нови назначения в мениджмънта на „Бер-Хелла термоконтрол“ ЕООД, водещ производител на климатични системи за автомобили.

Това са Камелия Иванова (ляво) -  мениджър „Договаряне и закупуване“ и Теменужка Катранджиева (дясно) – мениджър „Качество“.

С професионален опит в автомобилната индустрия и телекомуникациите Теменужка Катранджиева  обича да цитира Уилям Деминг, че „винаги може още по-добре“. От юни 2016 г. тя е новият ръководител „Качество“ в „Бер-Хелла термоконтрол“ ЕООД, водещ производител на автомобилни климатични системи. Г-жа Катранджиева завършва Техническия университет в София, направление „Машиностроене“. Специализира „Управление на качеството“ в Нов български университет, а в края на тази година й престои дипломиране в белградското бизнес училище Cotrugli Business School със специалност „Бизнес администрация“. Има опит във внедряване на стандарти за качество, проекти, свързани с подобрение на качеството и оптимизация на процесите на производствени фирми. Владее три чужди езика. Омъжена е и има един син.

С опит по различни проекти в автомобилното производство, в началото на 2016 г. Камелия Иванова заема позицията мениджър „Договаряне и закупуване“ в  „Бер-Хелла Термоконтрол“ ЕООД (BHTC). Преди това г-жа Иванова е старши експерт „Инвестиции“ в българското звено на водещия производител на климатични системи за автомобили. Завършила е Университета за национално и световно стопанство в София с бакалавърска степен “Икономика на индустрията“, като по-късно придобива магистърска степен по финанси от същия университет. Има разнообразен опит в разработването и въвеждането на стандарти и добри практики при договаряне с външни доставчици, при работа с клиенти, както и в управлението на оперативни разходи и снабдяване. Преминала е специализирано обучение за работа със SAP в централата на BHTC в Липщат, Германия. Владее три чужди езика.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...