Облечи живота си с нещо безценно

Любимите ни вещи са близо до нас в най-важните моменти от живота. Те са пазители на нашите чувства и спомени. Те са стимул да посегнем към неизвестното. Позволят ни да присъстваме в съзнанието на някой друг или са отговор на ежедневните предизвикателства. В крайна сметка самите вещи остават на заден план, защото най-ценни са емоциите и преживяванията, които споделяме. Това са посланията в новата имиджова кампания на любимата ни модна платформа – Answear.bg. В нея марката провокира своите фенове да преосмислят разбирането си за живота и важните моменти в него. Answear вярва, че красивите, качествени и емоционално избрани вещи, могат да обогатят ежедневието ни и да пазят най-ценните си спомени.


Гледайте новия видеоклип към кампанията „Облечи живота си с нещо безценно“:

Вещите са малък ритуал, чрез който се подготвяме за специалните моменти. Те ни дават нужната смелост да намерим своя път. Вещите са нашия камуфлаж, нашето бижу, нашата украса.

„Модата е манифест, отражение на нашите ценности, чувство за хумор, дистанция от себе си или пък липсата на такава. Чрез нея можем да покажем кои сме ние и как изграждаме себе си. Достатъчно е просто да носим своето сако, тениска, рокля, маратонки или обеци. Постепенно любимите ни вещи стават все по-скъпи за нас. Защото това, което прави едни маратонки безценни са километрите, които сме пробягали с тях. А синята рокля е така важна, защото пази спомен за най-красивия залез над Барселона“, разказва Марта Савицка, визуален маркетинг директор на Answear.

„В новата кампания подхождаме към дрехите и аксесоарите с премиум внимание, точно каквото заслужават. Такова е и посланието към нашите клиенти“, добавя Марта Савицка.

Стела Консони режисира кампанията на Answear

„Облечи живота си с нещо безценно“ не е просто лозунг, а идея, която ще съпътства дългосрочната комуникация на Answear. За стратегията и концепцията отговаря агенция Saatchi&Saatchi. Вдъхновяващият видео и фото материал е заснет в португалската Лисабон, а режисьор е Стела Консони, която има богат професионален опит в създаването на кампании за Gucci, Burberry и Vogue.

„Стела е уловила перфектно същността на това, което искаме да предадем в новата имиджова комуникация на Answear, а именно - баланса между мода, ежедневие и житейски ценности. Стела Консони е вложила в работата си много любов и внимание към детайлите. Това непременно води до необикновени и запомнящи се резултати“, завършва Марта Савицка.

Бразилската актриса и модел Фатима Бруненго стана лице на кампанията „Облечи живота си с нещо безценно“. Тоалетите, с които тя се появява на екрана, са еманация на качеството и отличителния стил на Answear. Във видеото наблюдаваме преходността на красивите моменти от живота, уловени през спомените на главната героиня и вещите, които са били близо до нея. Всеки кадър е микроистория, съставяща поетична приказка за модата като начин на живот.

Премиум модни марки

Новата кампания на Answear, изградена около идеята „Облечи живота си с нещо безценно“, е част от дългосрочна стратегия, която позиционира Answear в премиум модния сегмент. В колекцията ще намерите внимателно подбрани продукти от повече от 500 ексклузивни световни марки, като Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham, Furla и други. Модната платформа разкрива вдъхновяващ свят с оригинални стилове и дизайнерски колекции. С новата си кампания, Answear доказва, че стилът е в същността на важните избори и безценните преживявания. Той е път към хората и местата, с които сме свързани и които оставят ценни спомени за нас. Модата е израз на ценности, а пазаруването е неповторимо изживяване, което ни носи нови чувства и емоции.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...