Progress обяви нови функционалности с генеративен AI в системата си за управление на съдържание Sitefinity

С интегрирания генеративен изкуствен интелект (AI) и подобрена свързаност на данните маркетолозите могат да ускорят създаването на персонализирани потребителски преживявания

Progress, довереният доставчик на софтуер за създаване на приложения и управление на ИТ инфраструктура, обяви нови възможности с генеративен изкуствен интелект (GenAI) в системата си за управление на съдържание Progress Sitefinity, част от платформата за дигитални преживявания на Progress, позволяващи на маркетолозите да създават персонализирано съдържание в голям мащаб.


Progress обяви още нови възможности за свързване на данни с маркетингови и бизнес системи на трети страни, улеснявайки автоматизацията и интеграцията на потребителски данни. Така със Sitefinity маркетолозите могат да решат предизвикателството с изолираните данни в компаниите си и да извлекат от тях ценна информация за клиентите си, с която да създават персонализирани потребителски преживявания по-ефективно.

Дигиталният маркетинг и създаването на съдържание са в процес на трансформация след скоростното навлизане на GenAI. Скорошно проучване на Gartner откри, че 79% от стратезите в компаниите смятат, че технологиите, свързани с изкуствен интелект, анализ и автоматизация на данни, ще бъдат основополагащи за успеха им в следващите две години.

Със Sitefinity 15 маркетолозите могат да ускорят процеса по създаване на съдържание посредством GenAI функционалности, интегрирани директно в интерфейса на продукта. Освен това платформата за интеграция на данни без необходимост от писане на код позволява обединяването на потребителска информация от водещи бизнес системи на трети страни в едно, което дава цялостен поглед върху данните от всички източници и способства бързото и прецизно създаване на персонализирани дигитални преживявания.

Сред новите възможности, които предлага Sitefinity 15, са:

• Използване на GenAI за създаване на съдържание в мащаб и подобряване на ефективността на маркетинга, базиран на съдържание
Авторите на съдържание могат чрез GenAI бързо да обобщават, подобряват и персонализират съществуващото съдържание, така че да отговаря на специфичните нужди и очаквания на различните персони и/или точки на взаимодействие от потребителското преживяване.

• Автоматизация на работни процеси и свързаност на данните
Чрез Sitefinity Integration Hub компаниите могат да свържат Sitefinity с над 1000 други водещи маркетингови системи и приложения на трети страни, с което да автоматизират работни процеси и да управляват ефективно обмена на данни между тях.

• Създаването на оптимизирано и персонализирано потребителско преживяване с нови функционалности с изкуствен интелект в платформата за клиентски данни (CDP)
Компаниите могат да използват обединени потребителски данни, за да сегментират своята аудитория и да прецизират посланията си спрямо нейните специфики. Sitefinity Customer Data Platform (CDP) вече разполага и с AI-базиран чатбот за бързо навлизане в продукта и неговите възможности.

„Битката за внимание в дигиталното пространство става все по-оспорвана, а единственият начин да се откроиш е като предоставиш персонализирано съдържание в точния момент и в подходящия комуникационен канал“, каза Лилия Месечкова, старши вицепрезидент „Софтуерно инженерство“ в Progress. „Отключвайки силата на данните в комбинация с възможностите за оптимизация и работа в мащаб, които открива GenAI, със Sitefinity 15 маркетолозите могат да създават съдържание, което резонира във всеки етап от потребителското преживяване и води до положителни бизнес резултати.“

Sitefinity е базирана в облака система за управление на съдържание, създадена с доказаната ASP.NET технология. Тя предоставя възможности за интуитивно управление на съдържание, персонализация, интегрирани функционалности за анализ и обработка на потребителски данни и т. нар. „decoupled“ архитектура, която позволява споделянето на информация по множество канали. През годините Sitefinity печели редица награди, а в последните месеци е отличена в доклада „Voice of the Customer for Digital Experience Platforms (DXP)” на консултантската компания Gartner, 2023 Best Software Awards на сайта за потребителски ревюта G2 и в категория „Best Overall Web Content Management Solution“ на MarTech Breakthrough Award в САЩ.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...