Ралф Бартолайт е новият Главен изпълнителен директор на bTV Media Group

CME въвежда промени в мениджърския екип на bTV с цел ускоряване на растежа и дигиталната трансформация

Central European Media Enterprises (CME) обявява промени във висшия мениджърски екип на bTV Media Group с цел ускоряване на растежа и дигиталната трансформация. Надзорният съвет на bTV гласува назначението на Ралф Бартолайт за нов Главен изпълнителен директор (CEO) на bTV Media Group, влизащо в сила от 1 януари 2023 г. Мартин Швехлак ще продължи да бъде изпълнителен директор на медийната група, отговарящ за новини, дигитално съдържание и уеб проекти.

Любош Йетмар ще се завърне в Прага, като ще прехвърли всички отговорности по надзора на бизнес операциите на българския пазар на Душан Швалек, Главен оперативен директор на CME и настоящ член на надзорния съвет на bTV. Любош Йетмар ще работи с Ралф Бартолайт и Душан Швалек, за да осигури приемственост и плавен преход.

Ралф Бартолайт има над 20 години управленски опит в ProSieben Sat.1 Media SE (ProSieben). В частност, той притежава богата дигитална експертиза на ръководни позиции в PlutoTV в Лос Анджелис, maxdome и Joyn в Мюнхен, и е работил по някои от най-значимите дигитални проекти на ProSieben.

„Щастлив съм да приветствам Ралф в екипа на bTV. Неговият обширен поглед върху международните медии, развлекателното съдържание, и най-вече опитът му с иновациите и дигитализацията в нашата индустрия, ще го позиционират по най-добрия начин, за да ускори нашите амбициозни планове за растеж на bTV“, каза Душан Швалек.

bTV Media Group e част от семейството на CME, която е собственост на международната компания PPF Group. CME е сред водещите доставчици на медийно и развлекателно съдържание в Централна и Източна Европа (ЦИЕ) и има телевизионни станции на 6 пазара (Чехия, Румъния, Словакия, Словения, Хърватия и България). Компанията излъчва повече от 43 канала, платено и безплатно съдържание, достига до близо 49 милиона зрители и е притежател на водещата европейска платформа за онлайн видео съдържание - VOYO.

Вижте още:

● Ново проучване на International Workplace Group разкрива, че 74% от родителите биха потърсили нова работа, ако се налага дълго ежедневно пътуване...