Schneider Electric отваря врати за посетители в модернизирания си шоурум в София

Schneider Electric – глобалният лидер в дигиталната трансформация на енергийното управление и автоматизацията, отваря вратите на модернизирания си шоурум в търговския си офис в „Бизнес парк София“ за посетители: интериорни дизайнери, архитекти, системни интегратори, електротехници, както и крайни потребители, като се изисква единствено предварителна регистрация.

По време на обиколката на шоурума посетителите ще имат възможност да научат и усетят предимствата на дома на бъдещето чрез редица демонстрации:

какво е умен дом: проектирането на умна къща създава свързаност между всички системи за повече комфорт и ефективност. Интелигентният дом може да предвиди и изчисли най-ефективните параметри за различните системи, така че резултатът да бъде оптимален за нуждите на обитателите и контролиран от разстояние през мобилно устройство;

предимства на домашната автоматизация: с KNX системата на Schneider Electric може да се управлява и променя атмосферата в дома само с едно докосване. Домашната автоматизация интегрира управление на осветление, отопление, охлаждане, щори, завеси , тенти и други системи в дома и позволява те да работят синхронизирано. Това помага за оптимизация на разходите за енергия, което от своя страна допринася за намаляването на въглеродния отпечатък.

В обновения шоурум на Schneider Electric са изложени и всички серии ключове и контакти на компанията – Merten, новата Unica, Odace, Asfora и Sedna.

Шоурумът може да бъде посетен след предварителна регистрация ТУК.

След попълване на регистрационната форма екипът на Schneider Electric България ще се свърже с желаещия за допълнително уточняване на детайлите за срещата. Точният адрес на търговския офис на компанията е „Бизнес парк София“, сграда 7В, ет. 4.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...