Съветник по комуникациите на Disney, Starbucks, IKEA идва в България за Balkan eCommerce Summit 2024

Визионерът зад социалните медии на Ryanair ще бъде сред лекторите на екомерс събитието в Арена София на 04-ти и 05-ти април 2024

Niall Lavery е съветник по корпоративните комуникации на компании като Disney, Starbucks, Warner Bros, Sky, IKEA, Aldi, понастоящем част от агенция Veriteer.

Michael Corcoran е изтъкнат специалист в сферата на социалните медии, познат със своята впечатляваща работа в авиокомпанията Ryanair. Към момента развива своята комуникационна агенция Frankly, специализирана в социалните медии.

Balkan eCommerce Summit, водещото събитие в областта на електронната търговия в Балканския регион, ще се проведе на 4-ти и 5-ти април 2024 в Арена София и ще привлече най-големите експерти и представители на електронната търговия от над 15 държави, както и стартиращи предприемачи в сферата на екомерса.

Никола Илчев, организатор на Balkan eCommerce Summit 2024, обяви първите двама лектори Michael Corcoran и Niall Lavery и загатна за следващите вълнуващи новини за участниците и партньорите.

Илчев представи Niall Lavery, съветник по корпоративните комуникации на компании като Disney, Starbucks, Warner Bros, Sky, IKEA, Aldi, понастоящем част от агенция Veriteer. Основен фокус на дейността му е изграждане на стратегия за растеж, водена от клиента и дигитализиране на бизнеса, така че да бъде в пъти по-ефективен.

Niall Lavery е лидер в индустрията и е познат с вдъхновяващи идеи, които преобразяват бизнеса. Той притежава уникална комбинация от технически и мениджърски умения, които му позволяват да види възможности там, където други не виждат. Наясно е с последните тенденции в технологиите и иновациите и работи усилено, за да гарантира, че марките, с които работи, са в крак с времето. Той е лидер в индустрията и е познат с вдъхновяващите идеи, които преобразяват бизнеса. С радост ви съобщаваме, че той ще бъде част от Balkan eCommerce Summit 2024 като лектор и ще говори на тема:

The ages of insight – how has the customer relationship evolved over the last 100 years, and what role has data played?

Вторият лектор, който ще завладее сцената на Balkan eCommerce Summit 2024 на 04-ти април в София, е Michael Corcora - вълнуващ експерт по социални мрежи, чиято работа сме наблюдавали през последните години в авиокомпания Ryanair, а сега се грижи за собствените си клиенти в агенцията за комуникация и управление на профили в социалните мрежи Frankly.

Michael Corcoran е брилянтен по отношение на маркетинга в социалните мрежи, създаването на видео съдържание за брандовете и отличаването им през емоции. Michael ще ни въведе и в работата на инфлуенсърите за бизнеса. Неговата тема по време на Balkan Ecommerce Summit 2024 е

„Be on Social without being on Social“.

Още теми, спонсори и неочаквани аспекти от събитието, ежедневно ще се появяват на сайта https://balkanecommerce.com/.

Двудневният форум ще бъде организиран в панелни дискусии, презентации, key notes и множество полезни срещи, за да увеличи ефективността на бъдещите партньорства от ден 1.

Сега е моментът да се присъедините към елита на електронната търговия и да откриете нови хоризонти за вашия бизнес на Балканите и Западна Европа.

Регистрирайте се за Balkan eCommerce Summit 2024 днес на все още промоционални цени до 31.12.2023г.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...