Водещият партньор на комуникационните агенции в сферата на дигиталната реклама Httpool се ребрандира на Aleph

В крак с глобалния тренд „един бранд – една екосистема“ компанията Httpool приема името на групата, от която е създадена, като по този начин обединява всички дигитални инструменти за растеж на компании и брандове под „един покрив“

Моделът One Brand

Aleph Group, Inc., екосистема от дигитални експерти и технологично ориентирани решения, даде официален старт на модела си One Brand, като обедини всички свои брандове, включително Httpool – под името Aleph (Алеф).


Този стратегически ход идва като част от ангажимента на Aleph да обедини своите глобални брандове и да постигне синергия при използването на партньорствата си с индустриални гиганти като Microsoft и Pinterest в допълнение към други платформи, с които работи.

Силно присъствие върху здрава основа

Httpool by Aleph присъства на пазара повече от 20 години като лидер в сектора на дигиталните медийни кампании, изграждайки доверие чрез поддържане на дългосрочни партньорства.

Посредством модела One Brand, който вече е факт в глобален план, Httpool – вече Aleph – ще продължи да разширява силното си присъствие в региона и да утвърждава позиции, като предлага на своите съществуващи и нови клиенти още повече възможности да достигнат до целевите си пазари, както и достъп до нови такива в Европа и в световен мащаб. Концепцията обхваща 12 на брой пазара в региона.

Нови партньорства с Aleph

Наскоро компанията обяви партньорство с Microsoft и Pinterest, което е пример за ангажимента ни да предлагаме иновативни рекламни решения, локални партньорства на агенции и рекламодатели и способността ни да се адаптираме към разнообразните пазарни нужди.

Добавена стойност за местните пазари

Под обединената марка партньорите на Aleph на Балканите ще се възползват от глобалната експертиза за дигитална реклама, засилено сътрудничество при насочване и разширяване на нови пазари и достъп до по-широка гама от услуги като Aleph Payments и кредитни линии при разплащания по кампании. С този новаторски подход Aleph опростява сложността на фактурирането в много национални валути в целия регион.

От 2021 г. досега групата се разшири от 90 пазара до над 130, като вече обхваща пет континента и обслужва повече от 45 партньори със специален екип от дигитални експерти в цял свят. Aleph помага на клиентите да навлязат на нови пазари по рентабилен и безрисков начин, докато се разширяват в международен мащаб.

Стимулиране на обучения чрез платформата Digital Ads Expert

Ключов компонент от стратегията на Aleph е инициативата Digital Ad Expert, образователна платформа, насочена към създаване на икономически възможности чрез обучение по дигитална реклама. С близо 600 000 активни потребители и над 75 000 сертифицирани студенти в цял свят Aleph се ангажира да повиши уменията на милиони ученици до 2029 г. в съответствие с целите на Коалиция по въпросите на образованието на ЮНЕСКО. Това образователно начинание подчертава визията на Aleph за насърчаване на икономическия растеж и професионалното развитие в сектора на дигиталната реклама.

Единно бъдеще:

„Моделът One Brand е повече от стратегия за брандинг. Тя е декларация за нашия иновативен дух и отдаденост към професионалното израстване на нашите партньори и клиенти на Балканите“, казва Венцислав Костов, управляващ директор на Aleph в България. „Ние подготвяме сцената за бъдеще, в което нашият глобален опит и местни познания се сливат, за да предоставят изключителна стойност и възможности за растеж в региона.“

Вижте още:

Соня Миклай е новият главен управител на „Германо-Българската индустриално-търговска камара“ от 1 март 2024 г.Тя поема поста от д-р Митко Василев, който бе начело на организацията последните над 30 години.