ЗА ТЕБ – Umbrella brand кампанията на Deichmann разказва за пътуването на живота.

Основното послание на актуалната кампания на най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа е предадено чрез небрежни изображения: Deichmann има подходящите обувки за всеки и за различните моменти от живота. В новата пролетно-лятна кампания, озаглавена ЗА ТЕБ, пазарният лидер представя широкото си портфолио от ежедневни и официални обувки, сникъри, сандали и чехли за топлия сезон.

ЗА ТЕБ представя живота като пътуване, което се състои от много отделни стъпки. Първите приключения, първото влюбване, първото жилище, сватбата.

„Всяка стъпка в живота започва от нас самите. Но хубавото е, че ние не сме сами, а преживяваме толкова много неща заедно. Било то само за момент или за цял живот. С кампанията искаме да кажем: твоето пътуване започва тук и сега. Независимо дали за плахите малки стъпки или за големия скок в неизвестното – Deichmann има подходящите обувки за теб“, разяснява Марсел Нарат, ръководител на маркетинг отдела в Deichmann.

Кампанията пролет/лято 2022 на Deichmann е цветна и вдъхва желание за автентични и истински летни преживявания. „След като в последните ни кампании WHEREVER YOU GO бяхме концентрирани върху различните събития и дейности от живота, сега в ЗА ТЕБ фокусът е насочен към самия човек. Тук осветяваме разнообразните лични моменти и аспекти от живота. Някои са забавни, други сериозни, изпълнени с близост и любов към приятелите и семейството“, продължава Нарат. Естествената светлина преобладава в рекламния филм и в печатните материали. Слънчевата светлина с различна интензивност, но също така и облаците и светлосенките се използват умишлено за създаване на различни настроения.

„Актуалната кампания подчертава многото различни сегменти, зад които ние от Deichmann стоим: голям избор от марки и продукти на най-добра цена, за цялото семейство. ЗА ТЕБ съчетава спорт, свободно време, функционалност, мода и качество и показва тази гама в различни фази от различни гледни точки“, разяснява Сабине Зантис, главен маркетинг директор в Deichmann.

Кастът на кампанията е отражение на многообразието в нашето общество. Фокусът е върху личността на показаните хора, тяхната естествена и автентична природа. Чрез индивидуалния подход на Deichmann се адресира една широко скроена и модерна целева група. ЗА ТЕБ е насочена към жени и мъже над 14 годишна възраст с активен и автентичен начин на живот и с голям афинитет към модата, спортните марки и сникъри, като при това залагат на функционалност и качество, както и на доброто съотношение цена/качество.

ЗА ТЕБ – Umbrella brand кампанията на Deichmann разказва за пътуването на живота.

Кампанията пролет/лято 2022 ще се проведе в цяла Европа от края на март-началото на април чрез различни медийни канали, както и ще бъде подкрепена от съпътстващите PR дейности. В България кампанията стартира на 1-ви април 2022 г.

Многостранната кампания е разделена на три фази и показва богатата гама от маркови обувки и различни стилове за цялото семейство. СПОРТ – маркови сникъри на Adidas, Nike, Fila и Puma. МОДА - сникъри на Elefanten, Bench, Skechers и Esprit, както и визии от Graceland, Catwalk и Venice. СЕЗОН – модни трекинг сандали и чехли на Adidas, Puma, Fila, Bench и Graceland.

Кампанията включва филм (освен форматите с дължина 270 сек., основен с дължина 150 сек.,тийзър с дължина 110 сек., има и 30 секундни версии на тема СПОРТ, МОДА, МАРКИ, МОДНИ ЗАТВОРЕНИ ОБУВКИ, МОДНИ ОТВОРЕНИ ОБУВКИ И СЕЗОННИ, 20 сек. Pre-Rolls, 10 сек. напомняния, както и други формати, посветени на конкретните марки), формати за социалните мрежи и онлайн формати, банери, както и снимки за POS, онлайн магазин и нюзлетър.

За творческата посока отговаря Марсел Наврат, ръководител на маркетинга в Deichmann, който разработи и реализира кампанията съвместно с Бемо Лундгрен от B33M Studio. Продукцията е на North South Productions с Ерик Гукелбергер като изпълнителен продуцент. Режисьор е Валентин Пети, оператор Téva Vasseur, фотограф е Надя фон Скоти, за стайлинга във фаза 1 отговарят Лорена Маза (моден стилист) заедно с Иванна Ередиа-Торес (стайлинг асистент), а за стайлинга във фаза 2 и 3 отговарят Камила Рихтер (моден стилист) с Ураниа Мармара (стайлинг асистент). Медийна агенция е Mediaplus Media 1 GmbH & Co. KG.

Вижте още: