1484103Наградите са признание за спортните канали МAX Sport 1 и MAX Sport 2на компанията

А1 получи две първи отличия от годишните бизнес награди на b2b Media, които бяха раздадени за четвърта поредна година. Наградите се присъждат на компании с иновативно мислене и подход към бизнеса.По време на церемонията медията отпразнува и своята 10 годишнина на пазара.

С първо място в категория„Иновация в маркетинга и ПРсферата“ бе наградена кампанията в подкрепа на българския спорт „Хайде да гледаме финала на ATP Finals с Григор Димитров”. А1 предостави безвъзмездно правата за излъчване на шампионския мач на Григор Димитров от финалите на ATP в Лондон на национални телевизии в България. Мачът, с който най-добрият ни тенисист стигна до рекордната трета позиция в ранглистата, беше гледан от над 1 милион зрители. Решението на А1 получи над 250 публикации в медиите, в във Facebook кампанията генерира 900 000 reach, 21 440 реакции, 1 558 споделяния и 1 714 коментара.

С още едно първо място бяха отличени и спортните канали MAX Sport 1 и MAX Sport 2на A1. Те получиха награда в категория „Иновативен продукт или услуга“. Спортните канали на A1 излъчват над 8 000 часа съдържание на живо годишно. Освен тениса, основните спортове в програмата на MAX Sport1 и 2 са футбол, свободни боеве, баскетбол, лека атлетика, моторни спортове и др.Каналите излъчват на живо елитните футболни първенства на Холандия, Русия, Украйна и Китай, най-интересните дербита от баскетболните Евролига и Еврокупа, всички бойни вечери на UFC, надпреварите от Диамантената лига по лека атлетика, стартовете от MotoGP иNASCAR, а също и срещите от Националната хокейна лига на САЩ и Канада.За първите три месеца от своето начало каналите постигнаха отразяване от над 1 000 публикации в медиите и 3 100 000 reach във Facebook.

„Изключително горди сме с това признание за две много успешни за нас кампании за спортните канали, които стартирахме през януари миналата година. Решението да предоставим излъчването на мача на Григор Димитров беше от голямо значение както за компанията, така и за всички фенове, защото мачът бе едно от най-големите спортни събития за годината. Стартирането на собствено съдържание беше смело решение, което е част от стратегията на А1 да бъде повече от традиционния телеком. Ние вярваме, че с новия международен бранд А1 ще сме предпочитаният доставчик на иновативни дигитални услуги на българските клиенти. Продължаваме да разширяваме портфолиото си от атрактивно спортно съдържание, но навлизаме и в съвсем нови сфери като стрийминг на музика, дигитални разплащания, cloudи IoT решения.“, сподели Илияна Захариева, директор„Корпоративни комуникации“ в А1.

Това са поредните отличия, които двете кампании получават за успешна комуникация. По време на наградите на ПР Приз, организирани от Българското дружество за връзки с обществеността, кампанията „Хайде да гледаме финала на ATP Finals с Григор Димитров“ бе наградена с първо място, а дебюта на двата спортни канала – отличен с трето място. 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...