1495101Цял уикенд, посветен на забавленията във въздуха очаква любителите на адреналина!

За първи път България ще отбележи Световния ден на скачането – 20 юли! Само че у нас традицията директно ще стане Световен уикенд на скачанетои цели три дни любителите на въздушните забавления ще могат да изпитат чистия адреналин по нов и необикновен начин! 

Зад инициативата стои най-големият батут парк в България, който отвори врати и в София преди броени месеци. 

Цели три дни в AREA 52 в Sofia Ring Mall посетителите ще могат да скачат на близо 80 батута! Всеки посетител ще може да прави космически забивки на баскетболни кошове, както и да подобри координацията и силата си с интерактивни игривъв въздуха. Най-смелите могат да направят първото си кълбо или салто на големите въздушни възглавници! А настроените за големи постижения могат да опитат най-дългите си полети на олимпийски професионални батути, използвани както от спортисти, така и от космонавти за тренировки! 

Сред подготвените специални инициативи са въздушното DJ парти на единствения подскачащ дансинг у нас, както и зрелищни паркур демонстрацииот най-добрите български фрийрънъри. И всичко това – на половин цена!

Световният ден на скачането се ражда през 2006-а година, когато германският артист Торстен Лаушмансе представя като професор по гравитационни науки и обявява, че ако 600 милиона човека скочат едновременно в западното полукълбо, те ще изместят Земята от орбитата й и ще осигурят повече часове слънце, стандартизиран умерен климат по цялата планета и съответно – ще спрат глобалното затопляне. Еко-акцията, разбира се, е пълна инсинуация, но датата 20 юли става Световен ден на скачането и повече от десетилетие по-късно продължава всяка година да ни напомня за силата на груповите усилия за опазване на природата.

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...