Срокът за кандидатстване за студентска награда се удължава до 17 юли 2018. Броят на подаваните проекти се увеличава до 6 от университет

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира преди месец петото издание на конкурса BAAwards. В него се отличават рекламодатели с най-добрите и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Мотото на BAAwards’2018 е „БАРкод на успеха“, с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности. 

За първи път BAAwards отвори врати и за студентски проекти, като учреди нова награда - за студентски екип. Проектите са на тема „Пускане на пазара на  нов брандиран продукт  или услуга в  съществуваща категория“ в един от следните бизнес сектори

  • Храни, вода и безалкохолни напитки
  • Бира и сайдер
  • Нехранителни бързооборотни стоки (почистващи, козметика)
  • Лекарства без рецепта
  • Автомобили
  • Телекомуникации
  • Банки и небанкови финансови услуги
  • Търговски вериги

„В процеса на получаване на проекти дойде обратна връзка от някои ВУЗ за много голям интерес и сериозно затруднение да се изберат само три проекта от университет (каквото беше сегашното изискване на регламента). Изразена беше и молба за удължаване на срока за подаване на заявките“ – каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

За да изпълни основната цел на конкурса - генериране и разпространение на ноу-хау в маркетинговите комуникации, да уважи труда на студентските екипи и техните преподаватели, и да се улесни процеса на качване на заявки в конкурса, БАР обявява промени в регламента за студентска награда: максималният брой разработки, които могат да бъдат изпращани от университет се увеличава от 3 на 6, а срока за подаването им се удължава до 17 юли (вторник).

Така ако ВУЗ преценят, че имат повече от три проекта, които заслужават да бъдат представени в конкурса - могат да ги изпратят до 17 юли (общо до 6 от университет).

Пълната информация за студентската награда, може да прочетете тук:

http://www.baawards.com/bg/за-конкурс-2018/студентска-награда

Вижте още:

Годишните награди на b2b Mediaсе проведоха за десети път и се утвърдиха през годините като място за най-иновативните идеи, за отговорните бизнеси и предприемачи и за кампаниите с каузи.Голямата награда за...

ОББ: Всички сектори растат• Във всички сектори на икономиката се наблюдава ръст, водещ до реално увеличение на БВП с 1.8% през първото тримесечие на...

В разгара на летния сезон и почивките, неприятните изненади от рязка промяна в плановете съвсем не са редки, а най-честите предизвикателства, които...

AMPECO, българската компания, разработваща глобална платформа за управление на зарядни станции, обяви присъединяването на Майкъл Грийнбърг като Старши вицепрезидент “Растеж” (SVP Growth). Назначението...