Бургаско лятно кино събра над 10 000 зрители Световният шедьовър „Макбет“ сложи финал на филмовия маратон под звездите

Специалната инициатива за безплатно лятно кино на „Бургаско“ пиво в рамките на кампанията „Виж звездите“ събра над 10 000 зрители за шест поредни уикенда в Бургас. Филмовият маратон под открито небе се превърна в едно от най-вълнуващите забавления в края на сезона – от 16 август от 21 септември в Морската градина жителите и гостите на града се насладиха на 12 култови ленти на най-големия екран у нас на открито с площ от над 100 квадратни метра.

В продължение на повече от месец жителите на Бургас и региона имаха възможност да гласуват на сайта www.burgasko.bg и да изберат обществената кампания, която да се реализира в града: изграждане на мобилна обсерватория в Морската градина, лятно кино в Морската градина или плажен спортен комплекс на Централния плаж. С 44% от гласовете феновете решиха победителят да бъде безплатното лятно кино. Инициативата бе подкрепена от Община Бургас и известния бургазлия, актьорът Димитър Рачков. 

В шест поредни уикенда стотици семейства, приятели и големи компании се събираха в Морската градина на Бургас, за да гледат съзвездие от български и холивудски актьори като Том Харди, Александър Алексиев, Том Ханкс, Филип Аврамов, Вин Дизел, Иван Бърнев и други. Рекордьори по интерес бяха българските продукции, сред които и революционната драма „Възвишение“. 

Световният шедьовър „Макбет“ с Майкъл Фасбендър и Марион Котияр сложи финал на киномаратона под звездите и бе последван от бурни аплодисменти. След като капацитетът от 300 седящи места се оказа малък за постоянно прииждащите хора, по околните поляни се появиха меки одеяла и сгъваеми столове. Всички присъстващи имаха шанс да участват в забавни кино куизове, а позналите правилните отговори получиха безплатни пуканки и колекционерски кенове „Бургаско“. 

„Изключително щастливи сме, че успяхме да реализираме Бургаско лятно кино, благодарение на гласовете на жителите на града и нашите партньори от Община Бургас. И занапред „Бургаско“ ще продължи да подкрепя града и хората в него, защото това е родното място на марката и за нас е важно тя да продължава да допринася за социалния живот на Бургас“, сподели Михаил Илиев, бранд мениджър на „Бургаско“.

Бургаско лятно кино събра над 10 000 зрители  

Вижте още:

● Ново проучване на International Workplace Group разкрива, че 74% от родителите биха потърсили нова работа, ако се налага дълго ежедневно пътуване...