Иновациите ще доминират 90% от жилищния пазар в дългосрочна перспектива според експертите на Пощенска банка
Домът на бъдещето е дом с открити пространства, лесно трансформируем, отворен към природата и финансиран от иновативни банкови решения. Зад тази обща позиция се обединиха банкери и архитекти на провелото се късно снощи специално събитие под надслов „Домът на бъдещето“. В присъствието на строителни предприемачи, брокери на имоти, корпоративни и индивидуални клиенти Пощенска банка представи тенденциите в банкирането на бъдещето.
„90% от пазара на жилищно кредитиране ще идва от иновативни продукти, като хората ще търсят индивидуални решения с добавена стойност. Радваме се, че сбъдваме бъдещето днес и първи предлагаме на своите клиенти продукти, които формират пазара сега и ще доминират след години – като иновативния „Спестовен жилищен кредит“ и жилищен кредит с опция „Флекси“.
Очакването ни е в следващите години онлайн апликациите за жилищни кредити да достигнат 80% ръст и сме горди, че сме сред първите, които въведохме тези услуги у нас“, заяви по време на срещата Румен Радушев, началник управление „Индивидуално банкиране и алтернативни канали“ на Пощенска банка.
Новите продукти формират 70% от портфейла на жилищни кредити на финансовата институция, като за последната година иновативният „Спестовен жилищен кредит“ е донесъл сериозен ръст на новия бизнес на банката и апликации за десетки милиони лева. Удобството и функционалността на жилищните кредити, бързината в обслужването и високата експертиза на жилищните консултантите е това, което намират клиентите в решенията на Пощенска банка.
Свободни пространства без тежки конструкции, позволяващи на човек да се чувства у дома си като част от природата – това е домът, който хората ще търсят следващите години. „Дом, който с помощта на новите технологии, ще ни дава свобода от предразсъдъци и физически ограничения, както и свободата да не разрушаваме, а да общуваме хармонично с природата и всичко около нас“, така архитект Георги Кътов от I/O Architects определи жилището, към което ще се стремим след години. Пет са неговите основни характеристики – контекстуалност, отворени пространства, трансформируемост, отношение на архитектурата към миналото и иновативни конструкции и технологии.
В бъдеще сградите ще се вписват по естествен начин в контекста на околната среда. Домът на бъдещето ще надгражда миналото, като старите сгради с архитектурна стойност ще бъдат запазвани и естествено допълвани с модернистични решения. Функционалността ще бъде основна характеристика на жилищата на следващите десетилетия – специални конструкции ще позволяват лесно и бързо преобразяване от едно на три помещения и обратно чрез подвижни стени и подсилени конструкции без задължителните днес подпорни стени и носещи колони.
Сградите ще се отопляват по естествен начин, като сами генерират енергията вътре, използвайки естествената термална маса на бетона чрез лъчисто отопление. Това бяха само част от атрактивните прогнози, които I/O Architects представиха по време на събитието.
Шанс за инвестиция в иновативен дом от бъдещето получиха и двама клиенти на Пощенска банка. Здравко Ралчев и Ивайло Рангелов са първите победители в кампанията „1 година без жилищни вноски“, която дава възможност на новите кредитополучатели да спечелят 12 месеца, свободни от задължения.
Домът на бъдещето е дом с открити пространства, лесно трансформируем, отворен към природата и финансиран от иновативни банкови решения. Зад тази обща позиция се обединиха банкери и архитекти на провелото се късно снощи специално събитие под надслов „Домът на бъдещето“. В присъствието на строителни предприемачи, брокери на имоти, корпоративни и индивидуални клиенти Пощенска банка представи тенденциите в банкирането на бъдещето.
„90% от пазара на жилищно кредитиране ще идва от иновативни продукти, като хората ще търсят индивидуални решения с добавена стойност. Радваме се, че сбъдваме бъдещето днес и първи предлагаме на своите клиенти продукти, които формират пазара сега и ще доминират след години – като иновативния „Спестовен жилищен кредит“ и жилищен кредит с опция „Флекси“.
Очакването ни е в следващите години онлайн апликациите за жилищни кредити да достигнат 80% ръст и сме горди, че сме сред първите, които въведохме тези услуги у нас“, заяви по време на срещата Румен Радушев, началник управление „Индивидуално банкиране и алтернативни канали“ на Пощенска банка.
Новите продукти формират 70% от портфейла на жилищни кредити на финансовата институция, като за последната година иновативният „Спестовен жилищен кредит“ е донесъл сериозен ръст на новия бизнес на банката и апликации за десетки милиони лева. Удобството и функционалността на жилищните кредити, бързината в обслужването и високата експертиза на жилищните консултантите е това, което намират клиентите в решенията на Пощенска банка.
Свободни пространства без тежки конструкции, позволяващи на човек да се чувства у дома си като част от природата – това е домът, който хората ще търсят следващите години. „Дом, който с помощта на новите технологии, ще ни дава свобода от предразсъдъци и физически ограничения, както и свободата да не разрушаваме, а да общуваме хармонично с природата и всичко около нас“, така архитект Георги Кътов от I/O Architects определи жилището, към което ще се стремим след години. Пет са неговите основни характеристики – контекстуалност, отворени пространства, трансформируемост, отношение на архитектурата към миналото и иновативни конструкции и технологии.
В бъдеще сградите ще се вписват по естествен начин в контекста на околната среда. Домът на бъдещето ще надгражда миналото, като старите сгради с архитектурна стойност ще бъдат запазвани и естествено допълвани с модернистични решения. Функционалността ще бъде основна характеристика на жилищата на следващите десетилетия – специални конструкции ще позволяват лесно и бързо преобразяване от едно на три помещения и обратно чрез подвижни стени и подсилени конструкции без задължителните днес подпорни стени и носещи колони.
Сградите ще се отопляват по естествен начин, като сами генерират енергията вътре, използвайки естествената термална маса на бетона чрез лъчисто отопление. Това бяха само част от атрактивните прогнози, които I/O Architects представиха по време на събитието.
Шанс за инвестиция в иновативен дом от бъдещето получиха и двама клиенти на Пощенска банка. Здравко Ралчев и Ивайло Рангелов са първите победители в кампанията „1 година без жилищни вноски“, която дава възможност на новите кредитополучатели да спечелят 12 месеца, свободни от задължения.