Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, физически лица и неправителствените организации. За „Цялостна благотворителна дейност и корпоративна социална отговорност” бяха отличени две организации: Credissimo – за кампанията „Credissimo и шампионите на България - Заедно сме първи”, както и ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ – за мащабния социален проект „Ти и Lidl за по-добър живот“. ПОЩЕНСКА БАНКА грабнаха приз за втора поредна година в категория „Зелена планета” със своята вътрешна инициатива за корпоративна социална отговорност „Герои в зелено“. В категория „Устойчиво развитие” награди за социална ангажираност към служителите получиха dm България и АТОМЕНЕРГОРЕМОНТ. dm България получи приз и в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост” за „Веселите зъбки 2017” - кампанията за правилна устна хигиена и превантивна грижа при най-малките. Fibank бе отличена в категория „Културни проекти” за „Календар 2017 – „Актьори с добри сърца”” в подкрепа на Съюза на артистите в България.
Няколко обществено значими инициативи бяха наградени тази година в категория „Образование, обучение и развитие”. „Национална компания индустриални зони“ получи приз за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти “Fast-tracking Success”. Отличена бе и Стипендиантската програма „Развитие и бизнес знания“ на COTRUGLI Business School (бизнес училище в Югоизточна Европа). ERP Academy - иновативен проект за добавена стойност в образованието също получи награда в категория „Образование, обучение и развитие”. Милен Великов - HR-специалист, лектор, ментор и кариерен консултант, бе отличен за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на кариерното развитие в България.
В категория „Медиите и социалните каузи” тази година бяха отличени пет социални инициативи. Информационна агенция „Фокус” получи приз за съхраняване на патриотизма и запазване на самосъзнанието на българите. Нова телевизия взе награда за „ПРОМЯНАТА” - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, в партньорство с фондация Reach for Change България. bTV получи отличие за своята ангажираност да подкрепя и насърчава талантливите деца на България – за съвместния проект с „Фондацията“ – „Талантът обича всяко дете”. „Прозорец към родината“ – инициатива на БНТ за подкрепа на българските училища зад граница също бе наградена в категория „Медиите и социалните каузи”. Радио Витоша пък грабва приз за Активна гражданска позиция и принос в обществено значими каузи.
Редица неправителствени организации и фондации също бяха отличени в тазгодишния формат на наградите „Златно сърце”. Фондация „Америка за България” получи награда за кампанията „Малките герои” - за преобразяване на детските клиники в УМБАЛСМ „Н.И.Пирогов“. Зонта клуб „Света София” пък бе отличен за своята инициатива „Зонта казва НЕ нанасилието над жени и момичета”, а фондация „Майки за донорството” получи отличие за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми. Сдружение „Маринела” взе награда за своите активности за равен старт на всички деца. РЕФАН БЪЛГАРИЯ отново бе сред отличените компании и получи приз в категория КОРПОРАТИВЕН ГРАЖДАНИН за своята последователна дългогодишна социална политика. Фабрика за майонеза „Краси” и бутилираща компания „Хисар” бяха наградени за ежегодната си подкрепа на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички”.
Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на сп. Business Lady, благодари на всички ‹златни сърца› в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи. „Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички ‹златни сърца›, които ежедневно творят добро” – допълни г-н Димитров.
Партньори на тазгодишната церемония „Златно сърце” на списание Бизнес лейди бяха Бизнес лейди клуб, радио Витоша и радио Фокус, Информационна агенция Фокус и Информационна агенция Кросс, интернет порталите Mail.BG, Radar.BG, b2bmedia.BG, Manifesto.BG и Flashnews.bg. Както и всички приятели и партньорски организации, които осигуриха подаръци за благотворителната томбола – Жана Иванова от издателска къща „Жануа -98”, Вергиния Накова от Training academy, I DO Advertising, Армина ЕООД, Куайсер фарма, СКИН КОД, Мидалидаре, Димо от група П.И.Ф. Благодарение на тяхната подкрепа и разбира се на подкрепата на гостите, малките таланти са една крачка по-близо до своите мечти.