На 17 и 18 май в хотел Хилтън в София ще се проведе Единадесетият PR фестивал, организиран от Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) под надслов “Пост-истина и популизъм”.

Събитието се реализира в рамките на проект “Нарастващото значение на комуникационните специалисти в контекста на променящите се европейски общества”, който се изпълнява от БДВО с финансовата подкрепа на Столична община, Програма Европа 2017 в партньорство с Британски съвет.

“Очаквам едни от най-силните участници и дискусии до момента. Фестът ще събере на едно място практици, преподаватели и студенти, които ще говорят за ролята на комуникационната професия днес, пост-истина, идентичност. Горди сме, че се развиваме и за първи път реализираме най-важното си годишно мероприятие по проект с европейско финансиране”, казва Мануела Тотева, председател на най-старата PR организация в България.

Гост-лектор на PR фестивал 2017 е Ставрос Папаянис, автор на наскоро издадената книга “Rebranding Europe”, старши комуникационен стратег, който е заемал различни позиции в Европейската комисия, включително и като говорител в дипломатически мисии в Брюксел.

Предвиждат се три дискусионни панела, уъркшоп за стратегически комуникации и традиционна среща на ПР практиците от финансовия сектор. Академичният омнибус тази година се фокусира върху темата “Комуникация и мистификации”.

Кулминация на събитието е церемонията за раздаване на годишните награди за комуникационни постижения “PR Приз”, която ще се проведе на 18 май от 19.00 ч. с домакин Софийска градска художествена галерия (ул. Гурко 1).

Пълната програма и информация за лекторите на фестивала са публикувани на Интернет страницата на БДВО: http://bdvo.org/програма-и-участници-2017/

Регистрация за участие се осъществява на електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. с имена, позиция и организация, не по-късно от 15 май 2017 г.  
Вход свободен (местата са ограничени). 

Корпоративни партньори: Пощенска банка и Евроинс.

Институционални партньори:
КРИБ и Софийска градска художествена галерия.

Медийни партньори:
БТА, България Он Еър, Булфото, б2б медия, Мениджър Нюз, Newmedia21, rhetoric.bg.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...