1368237Отличиха Братя Пулеви и коафьора на първата дама с Лайфстайл Оскари

Световните постижения на Атанас Вилнер и Дормео също получиха призове

Българските успехи у нас и по света бяха отличени на церемонията за Лайфстайл Оскарите снощи в Best Western Hotel Expo,съобщават организаторите от ВИП Комюникейшън.

Световните шампиони Кубрат и Тервел Пулеви получиха заслужен приз за тяхната зала "Спортен център Пулев", която освен за знаменитости от световната боксова сцена, е отворена и за детските спаринг срещи.

Шампионите са се посветили на каузата да вдъхновяват малчуганите и да ги посвещават в магията на спорта.

Един от най-успешните българи извън границите ни - Атанас Вилнер, който е избран за дизайнер на испанската суперкола Tramontana и на хърватската компания за спортни електромобили Rimaс, също бе сред главните герои на церемонията. Статуетката му бе връчена от изпълнителния директор на Българската агенция за инвестиции Стамен
Янев. Отличени бяха и иновациите на една от най-популярните марки у нас - Дормео, която преди броени дни се завърна със световна награда от Хамбург за хибридната иновацията при матраците Дормео Еър Селект Плюс II.

Още една българска компания със световен просперитет - Рефан, получи отличие от Лайфстайл Оскарите. Фирмата вече има над 400 бутика за козметика в цял свят, носител е на световната награда „Глобални постижения за повишаване на качеството на предлаганите продукти”, както и на Европейската награда за качество и бизнес престиж – Golden European Award.

Златната статуетка получи и топкоафьорът Любен Николов, който се грижи за със стайлинга на първата дама - Десислава Радева. Повече от 20 години Любен Николов и неговият екип от Луксор клуб фешън салони разкрасяват бизнес елита, звезди от шоубизнеса и спорта.

Със златни статуетки бяха отличени също Pulse Fitness & Spa e най - голямата и бързо развиваща се верига лайфстайл клубове в Източна Европа, луксозният център за релакс Терра СПА, бутиковият хотел Бреза, част от Вилни селища Боровец АД, както и един от най-бързо развиващите се сектори за групово пазаруване - сайтът Topofertite.com.

Звезда в музикалната програма на церемонията бе народната певица Поли Паскова, която е в разгара на своето национално турне. На сцената се качиха още талантливите малчугани от групата на рокаджийката Катина Димитрова - "Мюзик бокс", сензацията от музикалния фестивал в Рим Моника Шахин и шампионите по танци - клуб Денсинг Тайм.

Водещите на вечерта - журналистката и ПР Патриция Кирилова и любимецът на публиката от шоуто "Като две капки вода" Павел Владимиров не пропуснаха да развеселят гостите с шеги за скъпите череши и спряната топла вода - злободневни теми от родната действителност.

Освен почетни плакети и статуетки, призьорите получиха и подаръци от козметична компания РЕФАН, от парфюмерийната верига Ди енд Пи, от столичния ресторант MAXIM и се насладиха на бутиковото вино ДРАГОМИР в трите му разновидности – бяло, червено и розе.

1368237-1

Събитието подкрепи инициативата на PR-агенция ВИП Комюникейшън за подпомагане на социално слаби отличници, които искат да останат да учат и да работят в България. Под патронажа на Ротари клуб и ERP Academy България. Партньори на събитието са още Софийската Търговско Промишлена Камара, Сръбско-българската търговско промишлена камара, Сдружение Туризъм и Български Бизнес Клуб Лондон.


Ето и всички наградени:

Национална марка с международно признание в автомобилния дизайн 2017 - Студио VILNER


Национална Марка 2017 - ДОРМЕО Еър Селект Плюс II


Международна Марка Качествени природни продукти - РЕФАН България


Спортен Комплекс 2017 - Спортен Център ПУЛЕВ


Най-модерен Лайфстайл Клуб 2017 - PULSE Fitness&SPA


Луксозен СПА Център - Terra SPA


Коафьор на годината – Луксор Клуб фешън салони


Бутиков Планински СПА Хотел 2017 - Хотел БРЕЗА Боровец, Вилни селища АД

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...