Ефективни инструменти на дигиталния маркетинг

На 24 март 2022 г. от 19.00 ч. в литературен клуб „Перото“ (Национален дворец на културата в гр. София), ще се проведе официално представяне на монографията „Ефективни инструменти на дигиталния маркетинг в бизнес към бизнес организации“ с автор д-р Мануела Тотева. Изданието е публикувано от Университетско издателство „Св. Климент Охридски“

В рамките на събитието ще се проведе дискусия с фокус върху актуалните предизвикателства пред бизнеса и как може да се решават с инструментите на дигитализацията и мястото на комуникационния бизнес у нас в условията на цифровата трансформация. Участници в разговора са: проф. д-р Теодора Петрова – ръководител на катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“ на ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски“; доц. д-р Атанас Георгиев - декан на Стопанския факултет на СУ “Св. Климент Охридски”; доц. д-р Александър Христов - председател на Българската асоциация на PR агенциите; г-жа Анита Бедин – председател на Българското дружество за връзки с обществеността.



Специален гост на събитието е д-р Андреас Шварц - академичен съветник в Института за медийни и комуникационни изследвания (IfMK) към Техническия университет в Илменау, Германия, която е партньор на ФЖМК по програма „Еразъм“.


Ефективни инструменти на дигиталния маркетинг

За автора

Д-р Мануела Тотева е практик, преподавател и автор в сферата на комуникациите от двадесет години. Стартира кариерата си в Българската търговско-промишлена палата, след което преминава в корпоративния сектор, за да ръководи проекти и екипи за големи концерни като МЕТРО Кеш енд Кери, Аурубис, САП. Като член на Управителния съвет и председател на Българското дружество за връзки с обществеността в периода 2006 - 2017 г., има значителен принос за развитието на професионалната ПР общност у нас. От 2017 г. насам преподава в областта на управлението на съдържанието и дигиталните медии и консултира маркетингови проекти в Германия.

Вижте още: