Градус стартира прозводството на колбасиПод новата марка най-големият производител на птиче месо у нас ще произвежда пълната гама колбаси от свинско


Градус стартира прозводството на колбаси от свинско месо под новия си бранд Аз ям!. Първите продукти с новата марка ще бъдат кренвирши, които са в магазинната мрежа от началото на април. Следва производство и дистрибуция и на три вида наденица, а останалите колбаси ще са на пазара в началото на следващата година. Производството на новите продукти от свинско месо започна с разширяването на завода на Градус в Стара Загора и старта на новото специализирано крило за производство на продукти от свинско месо.

„Нарекохме ги така, защото самите ние ги ядем с удоволствие. И понеже са вкусни и качествени, ги предлагаме и на близките си.“– коментира Ангел Ангелов, собственик и управител на фирма Градус, на специално събитие в Стара Загора за всички търговски партньори на марката. Там за първи път беше разкрито името на новия бранд и пътят, който е извървял екипът, за да достигне до създадването на новия продукт.  Благодарение на дългогодишния си опит, собствениците на холдинга правят големи и сигурни крачки в производството от свинско месо – непозната до сега ниша за Градус.

Новият бранд стартира с мащабна интегрирана маркетингова кампания, дело на Ogilvy Sofia, която включва различни комуникационни канали. Рекламният клип стартира по телевизията от 15 април и обяснява философията на “честния кренвирш”. Клипът е продукт на голям международен екип, част от който са едни от най-добрите професионалисти в заснемането на храна. Режисьор е италианецът Манфредо Летео, оператор – Стефано Бини, а food стилист - Оттавиа Сардо. Тримата са работили за марки, като Nestlè, Unilever, Pizza Hut, Maggi и Ferrero, а това е първата българска продукция, от която са част. Манфредо Летео е заснел над 600 документални и рекламни клипа, за които е спечелил множество награди, наредили го сред най-добрите режисьори в Европа.

Кренвиршите Яз ям! са вече в магазинната мрежа и освен на витрината с насипини месни изделия, ще можете да ги намерите и в красива вакуумирана опаковка, която запазва вкуса им. Целта на Аз ям! е да представи един различен продукт, за което допринасят и отличаващите се сред останалите марки на пазара име, лого и опаковки, създадени от  INTO Branding.

Успоредно с рекламната кампания, Аз ям! стартира и с ежедневно обновяван сайт azyam.bg, в който ще се публикуват множество рецепти от известни готвачи с основна съставка свински кренвирш Аз ям!. Първите рецепти са приготвени от финалиста в първото издание на Master Chef Аврам Големечков, стилиста на храна Ева Тонева и екипа на Бон Апети. В сайта можете да се включите и в националното проучване за любимия начин за хапване на кренвирши. От 15 април стартира и активна комуникация с потребителите във Facebook страницата, YouTube и Instagram, където ще се публикува информация за продукта и марката.

На снимката: Част от новата производствена линия – продуктите минават през няколко металдетектора

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...